Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:24:38 GMT

حلقه جاسوسی آل سعود در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۴۷۸

حلقه جاسوسی آل سعود در شبکه‌های اجتماعی

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط روزنامه انگلیسی مترو مقامات عربستانی به غیر از خاشقچی یک روزنامه نگار دیگر معترض به خاندان آل سعود را کشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، بر اساس گزارش های منتشر شده توسط روزنامه انگلیسی مترو مقامات عربستانی به غیر از خاشقچی یک روزنامه نگار دیگر معترض به خاندان آل سعود را کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکی بن عبدالعزیز یاسر در سال 2018 به خاطر انتشار مطالب ضد دولتی در سایت توئیتر دستگیر می شود و گزارش ها حاکی از این است که وی تحت شکنجه جان خود را از دست داده است.

 

وی حساب توئیتری به نام کشکول اداره می کرد که مطالب انتقادی علیه دولت آل سعود منتشر می کرد. گفته می شود در پایان سال گذشته وی در زندان های سعودی جان باخته است.

 

این شهروند سعودی در شهر دوبی امارات اقامت داشت ولی با روابط نزدیک دولت عربستان با امارات وی به کشور عربستان تحویل داده می شود.

 

گفته می شود به دستور محمد بن سلمان حلقه ای از جاسوسان توئیتری در عربستان تشکیل شده است که با کاربران مخالف دولت مبارزه می کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد مجلس هفته وحدت ظهور امام زمان عج محمدبن سلمان شیعیان عربستان داعش عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بار دیگر به ناتوانی در برابر جنبش حماس اذعان کردند.

روزنامه انگلیسی تلگراف روز چهارشنبه به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بر این باور بود که از بین بردن حماس به دلیل حمایت واشنگتن ممکن است، اما ارزیابی های این رژیم اکنون تغییر کرده است.

تلگراف به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت که این رژیم معتقد است که برخی از تاسیسات زیرزمینی تولید تسلیحات در غزه، هنوز دست نخورده باقی مانده است.

پیشتر هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم نشانه‌ای مبنی بر اینکه بتواند اسرای خود در غزه را آزاد کند، نمی بیند.

کد خبر 6063858

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات