Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در همایش پیامبر اعظم(ص) رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی که با حضور وزیر کشور در مرکز بزرگ غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد:رسانه ها همیشه همه واقعیت را نگفته و صادقانه حرف نمی زنند و بعضا سیاستمداران هم همین گونه عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: کسی که اهل صداقت و مجاهدت است و حقیقتا انقلابی است با صداقت کامل با مردمش سخن گفته و باخدای خود عهد کرده که جز راست نگوید و حقایق را با مردمش در میان بگذارد.

وی با اشاره به اینکه سیاستمداری رسول اکرم (ص) عین صداقت و دینداری و توحید است، گفت: تصاویری که توسط رسانه ها ارائه می شود و بعضا سیاستمداران به آن دامن می زنند که بگذارید فاصله روحانیون شیعه و سنی حفظ شود که با کنار هم قرار گرفتن شیعه و سنی مسئله امنیتی ایجاد می شود و این امر خطرناک و نگران کننده است که متاسفانه این تعابیر از بی دقتی ناشی می شود و مردم برادرانه با هم زندگی می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی خاطرنشان کرد: همنشینی و هم افزایی کسانی که به توحید باور دارند و به رسالت رسول معتقد هستند متاثر از تعالیم حق و سیره رسول الله حتما یک زندگی آباد، محبت آمیز و برادرانه در راستای مقاصد بلندی که نبی رحمت پیش روی ما قرار داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پیامبر اسلام نیامده که فقط آخرت ما را آباد کند بلکه به فضل خداوند عالم و مجاهدت می توانیم دنیای خود را نیز آباد کرده و دوشادوش هم و همراه همدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی هنر بزرگ امام وحدت بود، عنوان کرد: این هنر بزرگی است که بتوان مردم را از اعماق روستاها و جای جای کشور همسو ، هم اراده و همگام کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای آبادی کشور مسئولین حکومتی بیش از همه مسئول هستند، گفت: ما باهم رابطه برادرانه داریم و مسئولیت ها و مسئله ها و دشمنان مشترکی داریم که علما و مسئولین موظف هستند تا در صدد رفع مشکلات و گرفتاری های مردم برآیند.

کد خبر 4767975

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی علما و روحانیون یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه‌جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت‌کننده اراده خلل‌ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به‌ویژه در رأس آنان رژیم کودک‌کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان‌کننده پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب‌الله سیاری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است