Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۸، منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ طی حکمی از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۸، منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شهر است؛

انتظار می رود با توجه به برگزاری مشترک نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با هماهنگی دبیر محترم ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و با بهره‌گیری از نظرات اعضای هیات علمی و کارشناسان نسبت به برنامه‌ریزی و ایجاد تعادل با دانشگاه‌ها ، مراکز تحقیقاتی، فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی، زمینه برگزاری هرچه مناسب تر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن ازار سال ۱۳۹۸ را فراهم سازید.

 

بیشتر بخوانید: دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال ۱۳۹۷ منصوب شد انتصاب دکتر باستی به عنوان "دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ۱۳۹۷"

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

به‌گزارش قدس آنلاین، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد