Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گارش روابط عمومی هلال احمر، حسین عارفی روز یکشنبه افزود: این اقلام توسط جمعیت هلال احمر کشور از محل واریز کمک های نقدی مردم نوع دوست به سیل زدگان خریداری و تهیه شده است.

وی بیان کرد: این اقلام در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل فروردین ماه امسال در شهرستان های دره شهر و سیروان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: از مجموع ۵۷۴ خانوار شناسایی شده برای دریافت این بسته ها ۲۳۱ خانوار در شهرستان سیروان و ۳۴۳ خانوار در شهرستان دره شهر است.

به گفته عارفی، لیست خانوار های شناسایی شده توسط مدیریت بحران استانداری به وزارت کشور و از آنجا به جمعیت هلال احمر ارسال شده و پس از بررسی های صورت گرفته خانوارهای حائز شرایط مشخص و بر اساس اسناد و مدارک مورد نیاز، پک لوازم خانگی توسط داوطلبان هلال احمر به این خانوارها اهداء شده است.

وی اضافه کرد: این اقلام شامل یک دستگاه یخچال ، اجاق گاز ، یک تخته فرش و دوتخته پتو می باشد که به ۵۷۴ خانوار سیل زده استان اهداء شد.

سیل فروردین ماه امسال در استان ایلام اگرچه تلفات جانی نداشت اما موجب وارد شدن خسارت زیادی به زیرساخت های ۲ شهرستان دره شهر و سیروان شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد

پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و بمپور در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

قاسم عسکری‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیرو درخواست کمک شورای بخش دشتیاری از این اداره‌کل در خصوص کمک به پیدا کردن فرد گم شده در پی وقوع سیلاب، تیم جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل به محل حادثه اعزام شد که در نهایت با همکاری نیروهای جستجو و نجات دریایی، هلال احمر و مردم محلی، پیکر فرد غرق‌ شده پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستاهای شهرستان بمپور، جسد نوجوان 13 ساله ایرانشهری که در سیلاب اخیر غرق شده بود، پیدا شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام