Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام، مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مرکز آموزش قرآن کریم، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه، از ساعت ۱۰ صبح با اجرای سید وحید مرتضوی و تلاوت قرآن توسط حاج احمد ابوالقاسمی قاری ممتاز و بین المللی آغاز و با اجرای برنامه توسط گروه تواشیح شمس تهران و پخش مستند حافظان کل قرآن کریم ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، مدیران و اساتید قرآنی شهر و سخنرانی تولیت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، حضرت آیت‌الله محمدی ری ‌شهری همراه خواهد بود.

در این مراسم از ۲۶ نفر حافظانی که در سال جاری موفق به حفظ کل شده‌اند با اهداء جوایز نفیس و تقدیرنامه تجلیل خواهد شد.

این حفاظ در سال تحفیظی گذشته با حضور در دوره‌های آموزشی این مرکز موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حرم عبدالعظیم حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود