Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: برگزاری جشنواره‌ اقوام فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ثمینی  در حاشیه بازدید از جشنواره اقوام که به میزبانی لرستان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرده فرهنگ‌های متفاوت و بی‌بدیلی در برخی استان‌ها وجود دارد که با کنار یکدیگر قرار گرفتن، رنگین‌کمان زیبایی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: آنچه حائز اهمیت بوده، همه اقوام عرق ملی و میهنی دارند و بسیار ارزشمند در کنار یکدیگر توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

معاون  سیاسی وامنیتی استانداری لرستان با اشاره به تمدن تاریخی و باستانی استان، تصریح  کرد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به ویژه لرستان است.

ثمینی خاطر نشان کرد: قبل از شروع جشنواره، جلسات هماهنگی بسیاری به منظور برگزاری هر چه بهتر انجام شد، همچنان که امروز شاهد استقبال خوب مردم و برقراری نظم و امنیت خاصی در جشنواره هستیم.

او با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره اقوام گام موثری در ایجاد همگرایی ملی است، یادآورشد: برپایی برنامه‌های مختلف همانند برپایی موسیقی اقوام، بیش از پیش بر کیفیت این جشنواره افزوده است.

 

 

بیشتر بخوانید: عزم جدی ناجا برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) فارس، میزبان جشنواره زیبایی اسب های اصیل خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باستانی تمدن زیبایی معاون نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه، جشنواره رود و ریل ۳۰ فروردین ماه در روستای گردشگری بیشه برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطا حسن پور امروز (۲۸ فروردین ماه) اظهار کرد: این جشنواره در راستای انجام مقدمات و شاخص های ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی بیان کرد: وجود چشمه سارهای پرآب، رودخانه های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت های روستایی و عشایری در کنار راه آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده است تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن پور گفت: اجرای مراسم آیینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راه بان نمونه و مراسم آیینی رقص لری از جمله برنامه های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

روستای گردشگری بیشه در منطقه ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه در نزدیکی آبشار بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی