Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: 14 آبان لایحه بودجه سال 99 شرکت‌های دولتی از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است.

اخبار اقتصادی-وی افزود: رقم بودجه شرکت‌های دولتی برای سال‌آینده یک میلیون و 380 هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: طبق قانون باید لایحه بودجه شرکت‌های دولتی جهت بررسی‌های بیشتر به دیوان محاسبات کشور تقدیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی گفت:‌در برنامه هفته جاری کمیسیون برنامه و بودجه زمانی را برای بررسی لایحه بودجه 99 شرکت‌های دولتی در نظر نگرفته‌اند و احتمالاً بررسی‌های این لایحه به هفته‌های آینده موکول خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: در کنار لایحه بودجه شرکت‌های دولتی سال آینده، عملکرد شش ماهه ابتدایی سال 98 هم به کمیسیون برنامه تقدیم شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  در پایان گفت: بودجه شرکـت‌های دولتی شامل بودجه‌ شرکت‌های سودده سربه‌سر، زیانده، بانک‌ها، سازمان بنادر و دریانوردی، صنایع دفاع و ... است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودجه و محاسبات مجلس شورای لایحه بودجه دولت بودجه برنامه و بودجه مجلس قانون لایحه دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه برنامه و بودجه لایحه بودجه شرکت های دولتی کمیسیون برنامه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا، مصطفی نخعی در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی بخش انرژی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کشور (بخش دوم لایحه بودجه) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به روش جدید بودجه‌ریزی مجلس، مقرر شده است جداول بودجه نیز در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: به همین منظور کمیسیون انرژی مجلس، بررسی این جداول را در دستور کار خود قرار داد که در جریان این بررسی مشخص شد نواقص و کاستی‌هایی در آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی توسط همکاران با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد