Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:37:05 GMT

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۰۵۰

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد. ناطقان: محمد علی وکیلی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس این تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

پژمانفر به وزیر کشور: چرا سازمان ثبت احوال کشور در اقدامی غیرکارشناسانه و در مغایرت آشکار با سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری در طراحی لوگوی جدید این سازمان الگوی آسیب‌سازی کم فرزندی و کم فرزندی را ترویج نموده است؟

محمدعلی پورمختار، رنجبرزاده، آزادی خواه و خجسته به وزیر آموزش پرورش: رسیدگی و نظارت بر عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن نوروزی به وزیر دادگستری: علت عدم استقرار اداره تعزیرات در شهرستان بهارستان چیست؟ چرا پرونده سرانه‌های شهرداری شهر گلستان تجدید نظر تهران معطل مانده است؟ به وزیر کار:چرا برای ساخت بیمارستان ٦٠٠ تخت خوابی در کیلومتر ١٤ مشهد - چناران که ٤٢ سال از کلنگ زنی آن می گذرد اقدامی نمی‌کنید؟

عین الله شریف پور به وزیر صنعت: پیرو مذاکرات و مکاتبات متعدد لزوم صدور دستور ابلاغ ٦٠ میلیون دلار از بابت 3 درصد واردات به پیله وران بازارچه ساری سوی ماکو و صنم بولاغی پل دشت به اولویت شناور نمودن ابلاغ.

کوچکی نژاد به وزیر آموزش و پرورش: چرا به سوء مدیریت و مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان توجه نمی شود؟ به وزیر کار: چرا به مشکلات مدیریت شرکت دخانیت توجه نمی‌شود؟

نادر قاضی پور به رییس جمهور: تسریع در اسکان مردم زلزله زده آذربایجان شرقی و حل مشکل احشام آنها و تسریع در بازسازی مکان های زلزله زده.

محمد قمی به همراه نجفی به وزیر راه: تسریع در تکمیل احداث طرح قطار شهری پاکدشت.

نجفی به وزیر صنعت: لزوم تنظیم بازار با توجه به نوسانات افزایش قیمت کالاهای اساسی و کمبود و گرانی آنها.

بنیادی به وزیر راه: علت صدور مجوز پرواز به هوپیمای مسافری آنتونوف در کشور.

نجفی به وزیر کشاورزی: لزوم نظارت بر برنامه و عملکرد حوزه مسئولیت و دقت در عزل و نصب مدیران، به وزیر نیرو: ضرورت اجرای هرچه سریع‌تر شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهرستان پاکدشت.

نیازآذری به وزیر راه: تسریع در بهسازی جاده‌های بند پی غربی و محور بابل به کیا کلا و جلوگیری از تصادفات روزافزون مرگبار در این محورها.

خالقی به وزیر ارتباطات: لزوم پیگیری در خصوص هزینه‌های سنگین تلفن همراه زائران اربعین حسینی، به رییس جمهور: با تعطیلی کارخانه آسفالت شهرستان خلخال که هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشت موجبات عدم آسفالت شدن جاده های روستایی شده است.

فولادگر به وزیر ورزش: رسیدگی و توجه به ضعف داوری در مسابقات فوتبال لیگ برتر خصوصا در دو بازی اخیر تیم سپاهان.

خالقی به رییس جمهور: بی توجهی محیط زیست استان و شهرستان درباره جاری شدن فاضلاب به رودخانه شهر خلخال.

قاضی پور به وزیر راه: تسریع در افزایش تعداد قطار مسافربری ارومیه به تهران و مشهد مقدس.

محمد اسماعیل سعیدی به وزیر ورزش: ضرورت جلوگیری از ناداوری‌های مسابقات فوتبال و عذرخواهی رسمی از مربی تیم ماشین‌سازی و مادر دو شهید که در مسابقات روز پنجشنبه مورد توهین قرار گرفتند. منبع: ایسنا برچسب ها: تذکرات کتبی ، نمایندگان مجلس ، مسئولان اجرایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس مسئولان اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده تام الختیار رئیس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارت خانه هاو دستگاه‌های اجرایی در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارائه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارائه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمالغرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدا این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده ضمن عرض خیر مقدم از دستگاه‌های فعال در راهیان نور جنوب تقدیر و تشکر کردند ضمنا از پیگیری‌ها پشتیبانی‌های نماینده ریاست جمهور در راهیان نور آقای مهندس منصوری و جانشین ایشان سردار سعید محمدی قدردانی نمودند
وی افزود: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار ایشان در راهیان نور ضمن قدر دانی از جهش کمی و کیفی راهیان نور خبر داد.

وی افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رویت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رئیس جمهور به استان خوزستان افزود:سفر‌های استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام میشود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

وی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمالغرب اشاره کردند.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارت خانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارائه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

در مایان نیز مقرر شد جلسه بعدی این شورا در ایام اوج و در مناطق راهیان نور غرب و شمالغرب برگزار شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب