Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ارومیه روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این محموله شامل یک هزار تخته پتو است که با استفاده از ۲ دستگاه کامیون به سمت روستاهای زلزله زده حرکت می کند.

محمد حضرت پور افزود: این محموله به اهتمام شهرداری ارومیه آماده سازی شده که در سریع ترین زمان ممکن به خانواده های آسیب دیده از زلزله تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به سرمای هوا در مناطق زلزله زده، مقدار مناسبی پتو برای ارسال به این مناطق در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند.

در این حادثه هفت نفر از روستاییان شرق آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند و دهها نفر نیز زخمی شدند.

برچسب‌ها شهرداری ارومیه ارومیه کمک های مردمی زلزله پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه ارومیه کمک های مردمی زلزله شهرداری ارومیه ارومیه کمک های مردمی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرشید آرام در مقطع ارشد در دانشگاه هنر تهران برای اولین بار در رشته طراحی شهری از پایان نامه خود، اختراعی در خصوص مبلمان شهری ثبت کردم و پس از آن اختراعی دیگری در حوزه سازه‌های پیش ساخته در خصوص ساز‌های سنتی معماری ایرانی اسلامی ثبت کرده است. 

وی گفت: در سال ۱۳۹۵ نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار تحلیل نقشه‌های ذهنی را ابداع کردم که به عنوان نخستین نرم افزار تحلیلی طراحی شهری ایرانی در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه شهید بهشتی معرفی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه افزود: در همین سال در یکی از بزرگترین پروژه‌های طراحی شهری ایران تحت عنوان پروژه طراحی شهری رودخانه خرم آباد (گلال) این نرم افزار مورد استفاده قرار گرفت و اعتبار سنجی گردید و پس از آن نیز در پروژه دیگری در شهر هرسین کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفت.

 وی بااشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری به کشور اسپانیا رفتم گفت: در دانشگاه پلی تکنیک مادرید که در حوزه معماری و شهرسازی جزو ۳۵ دانشگاه معتبر دنیا می‌باشد رفته و در آنجا ضمن توسعه تحقیقات خود، نرم افزار را ارتقا داده و تحت عنوان Aram Mental Map Analyzer به جامعه جهانی معرفی شد که نتایج به دست آمده از این نرم افزار در بیش از ۱۰ خبرگزاری اسپانیایی منتشر گردید. پس از بازگشت به ایران نیز در اسفند سال ۱۳۹۹ به عنوان دانش آموخته برتر دکتری از سوی بنیاد ملی نخبگان (طرح شهید رهنمون) معرفی شدم.

 آرام گفت: نرم افزار تحلیل نقشه‌های ذهنی یک نرم افزار تحلیلی است که در آن به بررسی ادراک و فضا‌هایی شهری که در ذهن شهروندان به جا مانده می‌پردازد و با تحلیلی از این نقاط و مکان‌ها به کشف فضا‌هایی که از نظر مردم مهم‌تر بوده و برطرف کننده نیاز‌های واقعی آنان می‌باشد می‌پردازد.

وی افزود: این نرم افزار در بخش علمی نیز بر گستره‌ای در حوزه مدیریت و برنامه ریزی خرد و کلان شهری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند