Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از سرخپوشان هنوز موفق به دریافت پاداش های شان نشده اند.

طرفداری- با وجود گذشت یکسال از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی با کاشیما آنتلرز، اما هنوز برخی از اعضای این تیم نتوانستند پاداش صعود به فینال را دریافت کنند.

به گزارش فارس، پرسپولیس یک سال پیش در چنین روزی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار کرد و در حالی که در بازی رفت دو بر صفر به این تیم باخته بود در بازی برگشت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد تا به نایب قهرمانی مسابقات بسنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در پی صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته مبلغ دو میلیون دلار به عنوان پاداش به این تیم داده شد و در حالی که قرار بود بخشی از این مبلغ صرف امور جاری میزبانی در فینال شود اما قرار بود بخش عمده این پول بین اعضای تیم تقسیم شود با این حال با وجود گذشت یکسال هنوز این مساله به صورت قطعی و کامل انجام نشده است. 

با وجود اینکه بیشتر بازیکنان پرسپولیس پاداش صعود به فینال قهرمانان آسیا را دریافت کردند اما هنوز برخی از بازیکنان جوان و برخی از اعضای تیم هنوز به صورت کامل پاداش خود را دریافت نکرده‌اند و این مساله تعهد مالی برای مسئولان فعلی این باشگاه ایجاد کرده است. 

رقمی در حدود 70 هزار دلار تعهدی  است که باید یکسال قبل انجام می‌شده اما این اتفاق رخ نداده و مسئولان فعلی باشگاه باید این مبلغ را بپردازند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!