Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:47:26 GMT

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۵۷۷

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی برمی‌گردد

با توجه به آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی، تغییراتی در کادر مربیان نیز به وجود خواهد آمد و بدین ترتیب مربی دروازه های پیشین تیم ملی به اردو بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی عراق، از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد و سرمربی تیم ملی برای این اردو باز هم با کادرفنی کامل خود در تمرینات حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی می افتد که لورن اسپینوزی مربی دروازه بان های تیم ملی که به همراه ویلموتس به ایران آمده بود پس از اولین اردوی تیم ملی، از ادامه حضور در ایران استعفا داد و به این ترتیب او پس از یک اردو غیبت (دیدار تیم های ملی ایران و بحرین)، باز هم به کادرفنی تیم ملی ایران خواهد پیوست. در این باره به گوش می رسد که اسپینوزی صبح روز دوشنبه ایران می رسد تا در سفر تیم ملی به اردن، همراه سایر اعضای کادرفنی باشد.

 

محمد حبیبی که مدرس رسمی AFC محسوب می شود و پیش از این در تیم های ملی نوجوانان و امیدها مشغول به کار بود در اردوی قبلی جایگزین اسپینوزی شد اما علیرغم رضایت مارک ویلموتس از وی، به دلیل بازگشت مربی خارجی، اقدام به ترک اردوی تیم ملی بزرگسالان کرد و به طور خودکار به پوزیشن قبلی خود یعنی مربی دروازه بان های تیم امید ایران بازگشت و به همراه این تیم نیز راهی اردوی اندونزی خواهد شد.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین