Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:12:02 GMT

دشمن آرزوی تجاوز به ایران را به گور خواهد برد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۶۰۰

دشمن آرزوی تجاوز به ایران را به گور خواهد برد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان‌فر در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان وفادار ولایت در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج همگی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در عالی‌ترین سطح از آمادگی قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک کوچکترین اقدام دشمن علیه امنیت ملی کشور با پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی جان‌نثاران ولایت در نیروهای مسلح پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) می‌فرمایند اگر دشمن یک سیلی بزند، ۱۰ سیلی پاسخ دریافت می‌کند؛ چرا که امروز توان دفاعی کشور در سطح بسیار مناسب و خارج از فهم و درک دشمنان قرار دارد.

امیر سرتیپ دوم آریان‌فر همچنین با تقدیر از تلاش‌ها، زحمات و رشادت‌های نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف، گفت: امروز پلیس به ملجاء امید مردم جامعه تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی میان اقشار مختلف برخوردار است.

وی امنیت موجود در استان کرمانشاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این امنیت‌آفرینی در زمان اربعین حسینی (ع) به خوبی مشاهده شد و همه دیدند که پلیس چگونه شبانه روز پای کار بود تا زائران امام حسین (ع) بدون هیچ مشکلی در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در پایان، با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در کرمانشاه، وی را از دلسوزترین و در عین حال شجاع‌ترین فرماندهان نظامی معرفی کرد که می‌تواند امنیت موجود در استان را به شکل قابل ملاحظه‌ای ارتقاء ببخشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان 13 آبان هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شیراز نماز جمعه شبستان یزد مجلس ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

بنابر روایت ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
"ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد"

۲۹ فروردین ماه با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان «روز ارتش» نام گذاری شد تا این حرکت نمادین برای همه مردم ایران به ویژه غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از با شکوه‌ترین روزها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی ماندگار شود و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می آید."

یقینا یکی از مولفه‌های مهم در منظومه دفاعی و نظامی و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی، وجود ارتش مکتبی است که همواره در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و در عمل به تکالیف الهی در سنگر دفاع مقدس و پس از آن در میادین مختلف خدمت رسانی به مردم شریف ایران، جزو طلایه داران بوده و این نشان از وجود مردانی مجاهد و غیور دارد که عارفانه و عاشقانه این هدف متعالی را برگزیده‌اند.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره رضایت و خرسندی امام امت و ملت غیور میهن عزیزمان را فراهم ساخته و باعث یاس، ناامیدی و خشم دشمنان این خاک مقدس شده است.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه «سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و روز تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش را خدمت جنابعالی و یکایک فرماندهان و آحاد کارکنان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده واز پروردگار قادر متعال، دستیابی به بهترین توفیقات را تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896211

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت