Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کشتی آرای گفت: در ۲ روز گذشته با توجه به ثابت ماندن قیمت جهانی و تعادل عرضه و تقاضا، سکه و طلا حباب ندارد. تاریخ انتشار: 13:21 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۴۹۵

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار کرد: طی این هفته کاهش قیمت جهانی طلا موجب شد روند افزایش قیمت طلا و سکه که از هفته گذشته آغاز شده بود متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: طی چند روز گذشته نرخ ارز افزایش داشت که با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا این دو موضوع یکدیگر را پوشش دادند، اما در مجموع قیمت‌ها نسبت به هفته‌های گذشته کاهشی بود.

وی گفت: کاهش قیمت جهانی موجب شد قیمت سکه مجدد به زیر ۴ میلیون تومان برسد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته با توجه به ثابت ماندن قیمت جهانی و تعادل عرضه و تقاضا، سکه و طلا حباب ندارد و قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های جهانی و نرخ ارز است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره قیمت‌های امروز در بازار نسبت به روز گذشته نیز گفت: امروز سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه سکه گرمی با قیمت ۸۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، افزود: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۰۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

انتهای پیام/

نرخ سکه و طلا در ۱۹ آبان ۹۸

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طلا سکه قیمت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت