Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید آبفای جنوب شرقی استان تهران با حضور مسولان استانی و محلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، صبح امروز و با حضور مهندس محمد رضا احمد نسب قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران،  حجه الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عباسی فرماندار شهرستان پیشوا و جمعی از مسئولین استانی و محلی مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید آبفای جنوب شرق استان تهران در ورامین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم مهندس علیرضا کارگری مدیر عامل پیشین تودیع و جناب آقای حمیدرضا نامداری بعنوان مدیر عامل جدید شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران معرفی شدند.

 

لازم بذکر است: مهندس حمید رضا نامداری در آبفای منطقه ۵ تهران مشغول بوده اند و مقرر شد مهندس علیرضا کارگری در آبفای استان تهران مشغول به کار گردد.

 

بر اساس این گزارش: شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران شامل شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا است و دفتر مدیر عاملی آن واقع در شهرستان ورامین مستقر می باشد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد مسجد 13 آبان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شبستان یزد رئیس جمهور هفته وحدت دشت ورامین آئین تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم