Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@12:43:04 GMT

۹ میلیون ایرانی کارت ملی هوشمند ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۹۹۸

۹ میلیون ایرانی کارت ملی هوشمند ندارند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیف‌الله ابوترابی با اشاره به آخرین آمار صدور کارت‌های ملی هوشمند گفت: بر اساس آخرین آمار تا به امروز ۵۴ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کرده اند.

وی تصریح کرد: از تعداد ثبت‌نام کنندگان برای دریافت کارت ملی هوشمند، ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند صادره شده است و این فرایند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه این سازمان ظرفیت دارد که ماهیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت ملی هوشمند صادر کند، اضافه کرد: البته این مسئله مستلزم اینست که کارت خام مورد نیاز در اختیار سازمان ثبت احوال کشور قرار بگیرد.

ابوترابی گفت: در ماه‌های گذشته جلسات متعددی با مسئولان چاپخانه دولتی در خصوص کارت خام مورد نیاز سازمان ثبت احوال کشور برگزار شده است و آنها نیز قول داده‌اند که کارت خام مورد نیاز را در اختیار سازمان ثبت قرار بدهند که امیدواریم آنها به وعده خود عمل کنند.

وی همچنین به تعداد افرادی که هنوز برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار بدست آمده حدود ۹ میلیون نفر از هموطنان برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند که توصیه می‌شود هر چه سریعتر اقدام به ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به این پرسش که با توجه به در پیش بودن یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی آیا سازمان ثبت احوال آمادگی همکاری برای برگزاری این دوره از انتخابات را به صورت الکترونیکی دارد یا خیر، گفت: البته در ارتباط با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و یا به شکل سابقه از اختیارات سازمان ثبت احوال نیست ولی در کل احراز هویت افراد در این دوره از انتخابات از طریق کارت ملی هوشمند انجام نمی‌شود و همچنان شرکت در این دوره از انتخابات هم با در دست داشتن شناسنامه انجام خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور سیف‌الله ابوترابی کارت ملی هوشمند ۹ میلیون ایرانی فاقد کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند صدور ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور کارت ملی هوشمند ثبت نام کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند