Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@14:24:38 GMT

پزشک عاشق پیشه، همسر پزشکش را کشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۰۰۵

با حضور مأموران در محل و تیم‌های امدادی مشخص شد دکتر «نوشفر» 52ساله در وضعیت وخیمی به سر می‌برد اما خواهر 50 ساله‌اش در اثر ضربات وارد شده با چاقو جان باخته است. ‌تکنیسین‌های اورژانس، خانم دکتر را بلافاصله به آمبولانس انتقال دادند اما او نیز به‌دلیل شدت جراحات پیش از رسیدن به بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ردپای شوهر عاشق

با آغاز تحقیقات تیم‌های قضایی و پلیسی، کارآگاهان در بررسی‌های میدانی و با اظهارات اهالی محل و دوستان مقتول دریافتند همسر خانم دکتر که او نیز از پزشکان شهرستان بود، صبح روز جنایت از یکی از دوستانش تبر تیزی خواسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب پلیس برای یافتن دکتر وارد عمل شد و سرانجام با شگردهای پلیسی و همکاری راننده آژانس خانوادگی آنها دکتر را در حالی که به‌دلیل بلعیدن قرص برنج حال مساعدی نداشت، در خانه‌اش شناسایی و در حالی که آلت قتاله کنارش بود، پیدا کردند.

اعترافات تلخ

دکتر میانسال که وضعیت جسمی نامساعدی داشت پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت اما 36 ساعت پس از جنایت روی تخت بیمارستان جان باخت، این در حالی بود که وی دقایقی قبل از مرگ در برابر مأموران به قتل همسر و خواهر او اعتراف کرد و گفت: «من عاشق همسرم بودم و نمی‌خواستم او راطلاقش بدهم. اما از سه سال قبل او در خانه‌ای دیگر تنها زندگی می‌کرد. وقتی احضاریه طلاق به دستم رسید تا صبح فکر کردم. بعد تصمیم گرفتم اول او را بکشم و بعد هم با قرص برنج خودکشی کنم. صبح به یکی از دوستانم زنگ زدم و از او خواستم برایم تبر پیدا کند. او که از اختلافات من و همسرم خبر داشت، کمکم نکرد بنابراین چاقویی را که در خانه داشتم، برداشتم و با آژانس به خانه همسرم رفتم. از راننده خواستم جلوی در منتظرم باشد. خواهرش هم آنجا بود. ظاهراً شب قبل برای مأموریتی اداری به گنبد آمده بود. اعصابم به هم ریخته بود و با همسرم درگیری لفظی پیدا کرده و با چاقو به او حمله کردم. خواهرش که شاهد این اتفاق بود جلو آمد که او را هم زدم. وقتی هر دویشان روی زمین افتادند، قرص‌های برنجی را که در جیبم بود در دهانم گذاشتم و با برداشتن چاقو از خانه خارج شدم. راننده با دیدن سر و وضع من و چاقوی خونی وحشت کرده بود اما وقتی از او خواستم مرا به خانه‌ام ببرد بدون هیچ حرفی این کار را کرد. من کاملاً آگاهانه قرص خوردم و نمی‌خواهم زنده بمانم.»

پس‌از مرگ دکتر که متهم این پرونده جنایی بود پرونده مختومه شد اما براساس اظهارات دوستان و بستگان این زوج تحصیلکرده، آنها از حدود سه سال قبل به‌دلیل اختلافاتی جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند. دکتر که پس از آشنایی با همسرش و از عشق او دیوان شعری نیز سروده بود، به‌دلیل علاقه وصف‌ناپذیربه همسرش، همه اموالش را به‌نام او کرده بود. یکی از پسرانشان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران بود و پسر کوچکشان نیز که تازه دیپلم گرفته بود در خانه مادر زندگی می‌کرد و گاهی پیش پدر می‌رفت.

سرانجام خانم دکتر تصمیم به طلاق گرفت و برای جدایی از همسرش دادخواست طلاق داد و عصر روز 13 آبان احضاریه به دست شوهرش رسید.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: «براساس اظهارات دوستان، همکاران و وابستگان این زوج، آنها با یک عشق آتشین ازدواج کرده بودند اما از چند سال قبل به‌دلیل مشکلاتی جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند. روز جنایت دوست نزدیک دکتر وقتی متوجه تصمیم او شده با همکارانش موضوع را مطرح کرده اما زمانی که آنها به خانه مقتول رسیدند با پیکر نیمه جان دو زن میانسال روبه‌رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کردند. قاتل با شگردهای پلیسی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و پس از دستگیری به صراحت به قتل اعتراف کرد و مدعی شد آگاهانه و با نقشه قبلی دست به این جنایت زده است. طبق اظهارات متهم پیش از مرگ انگیزه این قتل‌ها اختلاف خانوادگی بوده است.»

* ایران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان دلفان: هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است/ شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان آخرین جزئیات از فوت دکتر «پرستو بخشی» در بیمارستان نورآباد را با خبرگزاری تسنیم مطرح کرد.

به گزارش تسنیم ، دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، با شماره نظام پزشکی 149144 متولد 1368 بود که خبر درگذشت او در بیمارستان دلفان 4فروردین 1403 منتشر شد.

فوت دکتر بخشی روزهای اخیر در صدر اخبار رسانه‌های کشور قرار گرفته‌ و خبرنگار تسنیم آخرین جزئیات از پروندۀ درگذشت این پزشک را با دادستان عمومی و انقلاب دلفان مورد واکاوی قرار داده‌است.

یونس آزادپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم گفت که پرونده‌ای اولیه مطابق موازین قانونی و به‌علت عدم اعلام نظریۀ پزشکی قانونی با عنوان مرگ مشکوک در شعبۀ بازرسی این شهرستان برای فوت دکتر بخشی تشکیل شده‌است.

او با اعلام اینکه هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است، اضافه کرد که شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان تأکید کرد که پروندۀ فوت دکتر بخشی به پزشکی قانونی لرستان ارسال شده‌است و نتیجۀ بررسی علت فوت این پزشک طی چند روز دیگر اعلام می‌شود.

آزادپور گفت که دکتر بخشی به‌دلیل فوت پدرومادر و برخی مشکلات به وزارت بهداشت برای انتقال طرح پزشکی از لرستان به تهران مراجعه کرده‌است، اما موفق به تغییر محل طرح خود نشده‌است.

او با اعلام اینکه دکتر بخشی چند ماه گذشته برای گذران طرح به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اعزام شده‌‌است، یادآور شد که این پزشک از روز نخست سال 1403 به بیمارستان دلفان معرفی شده‌ بود.

او با بیان اینکه دکتر بخشی طبق بررسی‌های قضائی فاقد هرگونه مشکلی در دلفان بوده‌است، گفت که این پزشک حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان با اعلام اینکه بررسی‌های قضائی حاکی از طبابت مناسب دکتر بخشی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد است، اضافه کرد که با بررسی‌های محرمانه هیچ‌گونه گزارشی مبنی‌بر بی‌نظمی و بداخلاقی در روند طبابت این پزشک دریافت نشده‌است.

آزادپور تأکید کرد که هیچ‌گونه مشکلی در روز فوت دکتر بخشی در بیمارستان ابن‌سینای نورآباد مشاهده نشده‌است و تلاش کادر درمان نیز برای احیای او نتیجه‌بخش نبوده‌است.

او اعلام کرد که هیچ‌گونه پیام تهدیدآمیزی از تلفن همراه دکتر بخشی در بررسی قضائی مشاهده نشده‌است و فقط جلد چند قرص در اتاق طبابت او پیدا شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان اضافه کرد که گروه‌هایی از تهران برای بررسی فوت دکتر بخشی در حال اعزام به لرستان است و در حال بررسی دقیق نحوۀ انتقال این پزشک از خرم‌آباد به دلفان هستیم.

آزادپور متذّکر شد که اگر در بررسی‌های قضائی مشخص شود که نحوۀ انتقال دکتر بخشی از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به بیمارستان ابن‌سینای دلفان در احتمال خودکشی او اثرگذار بوده‌است با مسببان برخورد قضائی می‌شود.

او بیان کرد که پیکر دکتر بخشی پس از بررسی‌های لازم به داماد خانواده‌شان تحویل شده‌است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست روایت یک مقام سازمان نظام پزشکی از پشت پرده خودکشی دکتر پرستو بخشی

دیگر خبرها

  • دادستان دلفان: هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر پرستو بخشی یافت نشد/ شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد
  • جزئیات جدید از فوت پرستو بخشی در نورآباد
  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  •  جزئیات مهم از فوت دکتر پرستو بخشی ؛ قتل، خودکشی یا...؟ | اعزام گروه‌هایی از تهران به لرستان
  • دادستان دلفان: هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است/ شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.
  • جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • جزئیات جدید از فوت دکتر بخشی؛ ماجرای پیام‌های تهدیدآمیز چیست؟
  • اختصاصی| جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست
  • عاشق بدشگون ونکی‌ها و قصه باغچه‌بیدی