Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسدی از برگزاری جشن‌‌های هفته وحدت در ۸۰ مسجد شهری و روستایی صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«مرتضی اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات سرنوشت‌ساز امام راحل بوده که تاکنون بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن همواره برای ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی تلاش می‌کند افزود: هفته وحدت فرصتی برای وحدت و همدلی جهان اسلام و مسلمانان است.

 

وی گفت: ‌هفته وحدت با ایجاد انسجام و یکپارچگی بین امت اسلامی، نقطه عطفی در بین آحاد مردم جامعه در ایجاد بصیرت دینی و رشد و شکوفایی اندیشه‌های سیاسی برگرفته از فرهنگ قرآنی است.

 

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اسلام بر پایه وحدت امت اسلامی بنا نهاده شده است، تصریح کرد: تاکید زیادی در قرآن، حدیث و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بر وحدت و انسجام اسلامی وجود دارد که باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن حرکت کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن هفته وحدت در هیات‌های مذهبی و 80 مسجد شهرستان با هدف وحدت میان مسلمانان انجام شده است و در طی هفته اجرا می‌شود.

 

وی، اعزام 20 مبلغ و 10 مبلغه و 13 روحانی مستقر و هجرت به مساجد و هیئات مذهبی، آذین‌بندی مساجد، معابر و سر درب ادارات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد مسجد نماز جمعه مسجد مجلس 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت آغاز امامت امام زمان عج جشن های هفته وحدت گرامیداشت هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهرها و روستاها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستاها است.

کد خبر 6082160

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان