Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سیامک زمردی مطلق به عنوان مدیر و آتیلا پسیانی، سیف الله صمدیان و محمود کلاری به عنوان اعضای هیات داوری مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

با حکمی از سوی نادر برهانی مرند دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، زمردی مطلق مدیریت مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر این رویداد هنرهای نمایشی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک زمردی مطلق متولد ۱۳۳۷ در تهران است و عکاسی تئاتر را با نمایش مده‌آ به کارگردانی قطب الدین صادقی در سال ۶۷ آغاز کرده است. وی تاکنون عضو هیات موسس و رییس هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر، عکاس برگزیده سه دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سال‌های ۸۱، ۸۲ و ۸۹، برگزیده پنجمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم بچه‌های نفت بوده و نمایشگاه انفرادی صد عکس تئاتر ایران(گالری مان هنرنو) در سال ۱۳۸۳ را برگزار و جوایز معتبر داخلی و بین‌المللی کسب کرده است.

آتیلا پسیانی متولد ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. بازی در بیش از ۷۵ فیلم سینمایی، بیش از ۶۰ اثر تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی و بیش از ۴۰ اثر نمایشی و کسب جوایز متعدد و داوری در جشنواره‌های مختلف در کارنامه کاری این هنرمند است.

سیف الله صمدیان متولد ۱۳۳۲ در ارومیه، عکاس، فیلمساز و فیلمبردار است. وی فیلمبرداری برخی از آثار زنده یاد عباس کیارستمی، بنیانگذاری و دبیری جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از سال ۱۳۸۳ تاکنون، تدریس عکاسی در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه‌ها، ورکشاپ‌ها، داوری در جشنواره‌های معتبر ملی و بین المللی را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است.

محمود کلاری متولد ۱۳۳۰ در تهران عکاس، مدیر فیلمبرداری، بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی دوره تخصصی شناخت و تکنیک عکاسی را در نیویورک گذرانده و در آژانس بین‌المللی عکس خبری سیگما در پاریس عکاسی کرده‌است و در سال ۱۳۵۹ یکی از ۱۵ عکاس برتر سال توسط مجله تایم شناخته شد. فیلمبرداری بیش از ۸۰ اثر سینمایی از جمله جدایی نادر از سیمین، ماهی و گربه، از کرخه تا راین، مادر، خانه‌ای روی آب، مدرسه موش‌ها، کسب تندیس یک عمر دستاورد هنری از جشنواره دوبلین در ایرلند، تجلیل از سوی انجمن فیلمبرداران فرانسه آی اف سی و دریافت تندیس کم فلکس، تجلیل در جشنواره سه قاره نانت و کسب جوایز معتبر و متعدد ملی و بین‌المللی و داوری در آن‌ها از دیگر افتخارات کارنامه کاری این هنرمند است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نادر برهانی‌ مرند آتیلا پسیانی عکس پوستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نادر برهانی مرند آتیلا پسیانی عکس پوستر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نادر برهانی مرند آتیلا پسیانی عکس پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه

جنجال‌های داوری ال‌کلاسیکو هم‌چنان ادامه دارند

طرفداری | روز یکشنبه و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

این دیدار خالی از حاشیه نبود و در چند صحنه، تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داور قرار گرفت. اعلام پنالتی به سود رئال مادرید و عبور احتمالی توپ از خط دروازه این تیم، موضوعاتی بودند که مورد اعتراض شدید طرفداران و بازیکنان بارسلونا قرار گرفتند.

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد ادعای بزرگ موندو

امروز، موندو دپورتیوو (رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا) مدعی شد که فلورنتینو پرز و دستیارانش پیش از شروع ال‌کلاسیکو، با تیم داوری این دیدار ملاقات کرده‌اند! علاوه بر پرز، مشاور داوری رئال مادرید و یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این ملاقات حاضر بودند.

بر اساس خبرها، پرز و همراهانش جهت روحیه دادن به بازیکنان رئال مادرید در تونل سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند و به جز یک سلام و احوال‌پرسی ساده، گفتگوی خاصی بین آن‌ها و سزار سوتو گرادو (داور ال‌کلاسیکو) صورت نگرفته‌است. علاوه بر متعجب‌شدن بازیکنان بارسلونا از این اقدام رییس رئال مادرید، سران بارسلونا نیز از این رفتار متعجب شده‌اند، چرا که تلویزیون رئال مادرید در ماه‌های اخیر، ویدیوهای زیادی را علیه داوران لالیگا تهیه کرده بارها به آن‌ها حمله کرده‌است، لذا ارتباط خوب پرز با داوران ال‌کلاسیکو، کاری غیرقابل توجیه و عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، سران بارسلونا معتقدند که فشار واردشده به داوران لالیگا از سوی رئال مادرید باعث می‌شود که آن‌ها در تصمیمات خود برای باشگاه سفیدپوش منعطف‌تر عمل کنند و به عبارت دیگر، از قضاوت علیه این تیم هراس داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا