Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد رحمانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: پدر و مادر این نوزاد بر اثر مسمویت با گازمونوکسید کربن به دلیل استفاده از سوخت زغال در داخل چادر جان باختند.

وی اضافه کرد: این نوزاد به مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز منتقل و به طور کامل احیا شده است و در وضعیت خوبی جسمانی خوبی قرار دارد.

رحمانی جمع افراد فوت شده در اثر زلزله آذربایجان شرقی و حوادث مرتبط با زلزله را ۷ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: هیچ مورد جدیدی از تلفات زلزله گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با ارائه نکات ایمنی به زلزله زدگان در شهرستان‌های میانه و سراب تاکید کرد: افرادی که در اسکان موقت به سر می‌برند، حتما محلی برای خروج گاز و دود در چادر خود در نظر گرفته و افرادی که به خانه‌هایشان باز می‌گردند در ابتدا قبل از روشن کردن وسیله‌های گرمایشی دودکش را بررسی کنند، چرا که امکان جابجایی دودکش و بسته شدن راه آن بر اثر زمین لرزه وجود دارد.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1319557

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله حوادث گازگرفتگی زلزله تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ حسن روحانی سینمای ایران مارک ویلموتس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا