Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اگر یک نگاه بستر سازی هم سانی را برای همه تشکل ها در دانشگاه ها فراهم کنیم اینها می توانند اتاق حرکت، پویایی ونشاط در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابش مرادی نافچی در جلسه شورای دانشگاه های استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در دانشگاه ها مسائل تشکل های دانشجویی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش داریم نیاز به توجه بیشتری به تشکل های دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: اگر یک نگاه بستر سازی همسانی را برای همه تشکل ها در دانشگاه ها فراهم کنیم اینها می توانند اتاق حرکت، پویایی ونشاط در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی باشند.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه درخواست ما از روئسای دانشگاه ها توجه و عنایت ویژه به تشکل های دانشجویی است، تصریح کرد: اگر باب مذاکره وگفت و گو با همه تشکل ها باز شود می توان با مذاکرات و گفت‌وگو تشکل های دانشجویی را در مسیر و مدار مورد نظر حرکت داد.

وی با اشاره به خوابگاه های خود گردان دانشگاه های استان، عنوان کرد: خوابگاه هایی که در داخل دانشگاه ها هستند مدیریت می شوند ولی خوابگاه های خود گردان چون عموما بیرون از دانشگاه ها هستند بعضا در گذشته اتفاقاتی در این محل ها مطرح شده است.

مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات تشکل های دانشجویی در محیط دانشگاه سخنرانانی را برای سخنرانی به دانشگاه دعوت می کنند و اینکه ما در اول به این سخنرانان مجوز بدهیم و بعد به دلیل چالش های موجود برنامه را لغو کنیم مناسب نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ما معتقد هستیم که دانشگاه بستر و کانونی است که می تواند نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم کند، ابراز کرد: باید در دانشگاه ها به این حوزه ها توجه شود.

وی با بیان اینکه اگر گروهی ویا اساتید به مسائل اجتماعی و مسائل درون جامعه حساسیتی دارند می شنویم تصریح کرد: از طرح های مطالعاتی در حوزه اجتماعی نیز حمایت می کنیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تشکل های دانشجویی نشاط سیاسی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم