Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: این گردهمایی سالانه با هدف تبادل نظر، هماهنگی در زمینه برنامه‌های امسال و سال آینده این دفتر و نیز به مناسبت هفته وحدت با هدف ایجاد وحدت و همدلی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی افزود: همچنین در این گردهمایی ۲ روزه بیانیه گام دوم انقلاب و راه‌های تطابق و اجرای آن در جمعیت هلال احمر بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت رساندن به خلق خدا یکی از بهترین نعمت‌هاست اظهار داشت: خداوند متعال خدمت به خلقش را مورد عنایت دارد و در این راستا کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به خلق خدا بدون در نظر گرفتن دین، رنگ، نژاد و امثال آن فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مهمترین ویژگی پیامبر اکرم (ص) خدمت به مردم و رفع نیاز آنان بود و در جمعیت هلال احمر نیز باید این تفکر را آموزش دهیم که خدمت به انسان و انسانیت در اولویت است کمااینکه تاکنون نیز بر همین اساس خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان انجام شده‌ است.

حجت الاسلام معزی افزود: تعمیق بخشی مهربانی به انسان‌ها وظیفه ما در نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و این امر باید با بهره بردن از آموزه‌های دینی و قرآن کریم محقق گردد.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود قرآن کریم در راس برنامه‌های جمعیت هلال احمر باشد و به هر نوعی آموزش قرآن در بخش‌های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: همچنین باید نسبت به بیان احکام دینی، مفاهیم اخلاقی و ترویج این مفاهیم در هلال احمر اقدام موثر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه جوانان و مسائل مربوط به آنان مهمترین مسئله است افزود: گرچه سلامت جسم مهم است و هلال احمر در روند امداد رسانی به این مهم توجه دارد اما تنها مسئله مهم سلامت جسم نیست بلکه باید طبیب روح جوانان نیز بود.

وی ادامه داد: باید در جامعه امروز که آسیب های اجتماعی متعدد از جمله اعتیاد گریبانگیر جوانان است به نحو احسن با آموزش و آگاهی بخشی به آنان راه نجات را نشان داد.

دهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور مدت ۲ روز در مشهد ادامه دارد.

برچسب‌ها مشهد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مشهد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت