Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کانون حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد گفت: عدم حمایت مالی، یکی از مشکلات کانون حس هفتم به شمار می‌رود که هزینه‌های آن از سوی موسسات خیریه تامین می‌شود.

مجتبی مشمول در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات کانون حس هفتم دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که می‌توان از آن‌ها یاد کرد عدم حمایت مالی کانون خیریه حس هفتم از جانب دانشگاه است که تقریبا تمام هزینه‌های جشن‌ها و اردوها از جانب موسسات خیریه، اساتید و دانشجویان تامین می‌شود و این امر یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در گرفتن مجوز برای انجام فعالیت‌ها مشکلاتی وجود دارد و باید هر سال سختی‌هایی را متحمل شد تا فعالیتی که هر سال انجام می‌دهیم را داشته باشیم. اگر به گونه‌ای باشد که مدت زمان مجوزها  طولانی‌تر باشد، سختی این موضوع برای کانون‌ کاهش پیدا می‌کند.

دبیر کانون حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: حس هفتم کانون خیریه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد است که از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده و تابستان هر سال برای مناطق حاشیه شهر طرح تدریس برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند. این کلاس‌ها مانند اغلب کلاس‌ها، به صورت رایگان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه «جنس کلاس‌ها در این کانون متفاوت است، از این جهت که تنها کلاسِ درس زبان و ریاضی نیست و رشته‌هایی مانند مهارت‌آموزی، نقاشی‌، هنر کاردستی، خلاقیت و ... وجود دارد»، افزود: آخر هفته‌ها اردوهایی برای دانش‌آموزان در نظر می‌گیریم که جنبه آموزشی برای آن‌ها داشته باشد.

دبیر کانون حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: برنامه‌هایی که کانون در طول سال انجام می‌دهد، طرح تدریس برای شناسایی مدرسان است که افراد مستعد شناسایی می‌شوند و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در طی سال تحصیلی صورت می‌گیرد، در مراکز آموزشی برای آن‌ها کلاس‌هایی را برگزار می‌کنیم تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: عنوانی که برای کانون در نظر گرفتیم، برگرفته از حس نوع‌دوستی است و علاوه بر حس‌های دیگر، حس جدیدی است که ما را به نامگذاری کانون ترغیب کرد و از طرفی هم هفت عدد مقدسی است که کانون متناسب با این اسم پیش رفته و نتایج بسیار خوبی را بر جای گذاشت که ملموس و قابل مشاهده بوده است.

وی تصریح کرد: افرادی که برای اولین بار در کانون حضور پیدا کردند، علاقه‌ بسیار زیادی از خود نشان دادند، در نتیجه خروجی فعالیت‌ها بسیار خوب بوه است. دانش‌آموزان محروم و دانشجویان نیز با این مجموعه آشنا می‌شوند و در آینده اتفاقات خوبی در سطح شهر برای این دو قشر رقم می‌خورد.

مشمول تصریح کرد: تعداد دانشآموزان دختران ما نسبت به پسران بسیار زیاد است و به این دلیل دختران با کمبود مربی مواجه هستند و گاهی اوقات ناچاریم تعداد دختران را تعدیل کنیم تا در جذب مربی با مشکلات روبرو نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس