Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اعلام کرد : بانک رفاه کارگران ۲۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه و ۱۰میلیارد ریال کمک بلاعوض به هموطنان زلزله زده اختصاص داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ " میرهادی قره سید رومیانی"  گفت : برای کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله استان آذربایجان شرقی مقرر شد با تامین اعتبار  از سوی بانک رفاه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه (سقف فردی یکصد میلیون ریال) و همچنین۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به هموطنان آسیب دیده از زلزله در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی  تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امهال در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی هموطنان آسیب دیده از زلزله به مدت یکسال در صورت تقاضای آنها و همچنین تخصیص شماره حساب برای جمع آوری کمک‌های نقدی همکاران بانک به هموطنان زلزله زده از دیگر موارد ابلاغ شده است.

وی در خصوص خسارات وارد شده به واحدهای کارگری منطقه گفت: از مناطق زلزله زده بازدید شد و بر این اساس در این مناطق واحد کارگری وجود نداشته است.

رومیانی با بیان اینکه بیمه بیکاری برای آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی برقرار می‌شود گفت: فعلا آمار دقیقی از میزان خسارت به شغل افراد وجود ندارد و باید منتظر ماند تا بررسی بیشتری انجام شود .

بیشتر بخوانید: آمادگی مردم و دستگاه های دولتی شهرستان بهارستان برای کمک به هموطنان زلزله زده آذربایجان شرقی برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی زلزله قرض الحسنه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی