Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی در احکامی جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را منصوب کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را منصوب کرد.

 

طی این حکم حجج اسلام والمسلمین حمید محمدی، محمدرضا حشمتی، محمدعلی خسروی، محمدعلی مهدوی‌راد، عبدالهادی مسعودی، محمد مهدی معراجی و احمد مازنی، آقایان احمد مسجد جامعی، محمدعلی خواجه پیری، عباس سلیمی، ابوالقاسم ایرجی، ولی یاراحمدی، محمدرضا جوادی یگانه، نجفقلی حبیبی و عبدالهادی فقهی زاده و خانم لادن حیدری به ‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر پایه این گزارش در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای شورای سیاستگذاری بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آمده است: نظر به تجربه و دانش جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و هنر دینی به‌عنوان «عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم» منصوب می‌شوید. امیدوارم با درایت و تدبیر دست‌اندرکاران برپایی این رویداد قرآنی، فرصتی برای تبیین خدمات اصحاب فرهنگ و هنر و دولت به ساحت مقدس قرآن کریم فراهم شود.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مسجد 13 آبان کانون های مساجد مجلس اردبیل حکم انتصاب نمایشگاه قرآن سید عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این نمایشگاه که با مشارکت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز تحقیقات زبان فارسی ایران و پاکستان برگزار شد ده‌ها نسخ خطی قرآن کریم که قدمت برخی از آنها به بیش از پنج قرن باز گردد در معرض دید جمع کثیری از فعالان حوزه خطاطی، علوم قرآنی و علاقه‌مندان به فرهنگ قرآن قرار گرفت.
مراسم افتتاح این نمایشگاه با تواشیح خوانی گروه «آل یاسین اهواز» آغاز شد و پس از آن «مجید مشکی» رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان و «قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان در مورد اهمیت این نمایشگاه و فضیلت ماه مبارک رمضان سخنرانی کردند.
«قبله ایاز» رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در ماه بهار قرآن می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم ایفا کند.
وی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاکستان اظهار داشت: استقبال پرشور از این نمایشگاه بیانگر نیاز به ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی تک تک افراد جامعه است که در عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود.
رئیس شورای ایدئولوژی پاکستان تمسک به قرآن همبستگی و اتحاد اسلامی در سایه فرآمین قرآنی را تنها راه مقابله با چالش‌ها و مسائل پیش روی امت اسلامی دانست.
این نمایشگاه به مدت سه روز در مرکز تجاری صفا گولد مال شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است
  • خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران