Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه و ازدواج نیازمندان کمک کردند.

«غلامرضا مشعل‌چی» در این باره به فراهم بودن زمینه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه و ازدواج نیازمندان اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح «کوثر» به این نهاد اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیکوکاران یزدی ۳۴۹ میلیون تومان طی شش‌ماهه نخست سال ۹۸ نیز در قالب طرح «کوثر» برای تأمین بخشی از جهیزیه زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان کمک کردند.

مشعل‌چی در پایان هم یادآور شد: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین (حمایت از خانواده‌های نیازمند غیر یتیم)، صدقات، زکات، اطعام، کوثر (تأمین جهیزیه)، شفا (کمک به درمان مددجویان)، مفتاح الجنه (بازدید مسئولان از منازل مددجویان)، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، شوق زیارت (مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی)، رضوان (کمک به ساخت منزل مددجویان)، فطریه و کفاره، نذر قربانی، عقیقه از جمله این طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد جهیزیه نوعروسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود