Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثروتمندترین های دنیا سال گذشته ۳۸۸ میلیارد دلار از دست داده‌اند و ثروت آنها تا ۸.۵۳۹ تریلیون دلار کاهش یافته است. مقصر این کاهش ثروت، آشفتگی های ژئوپلیتیکی و بازارهای سهام بی ثبات بوده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشا تودی، شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیسی UBS و موسسه PWC، بزرگترین موسسه حسابرسی دنیا دریافته اند که ثروتمندترین‌های دنیا سال گذشته ۳۸۸ میلیارد دلار از دست داده‌اند و ثروت آن‌ها تا ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳۹ تریلیون دلار کاهش یافته است. مقصر این کاهش ثروت، آشفتگی‌های ژئوپلیتیکی و بازار‌های سهام بی ثبات بوده است.

طبق گزارش این دو موسسه، کاهش ثروت در چین- دومین مقر میلیاردر‌های دنیا پس از آمریکا- و منطقه آسیا پاسیفیک شدیدتر بوده است.

بازار‌های بی‌ثبات سهام و ضعیف شدن ارز داخلی باعث شد ثروت خالص فوق ثروتمندان چین ۱۲.۸ درصد به دلار کاهش یابد. کند شدن رشد اقتصادی این کشور هم به ثروت میلیاردر‌های آن آسیب زد.

ولی طبق گفته بانک یو بی اس، علی رغم این اتفاقات، چین همچنان هر دو روز یا دو روز و نیم، یک میلیاردر جدید معرفی می‌کند.

تعداد میلیاردر‌ها در سراسر جهان کاهش یافته به جز در قاره آمریکا.

سایمون اسمایلز، افسر ارشد سرمایه گذاری یو بی اس برای مشتریان فوق ثروتمند گفت: «احتمال دارد که در سال جاری ثروت میلیارد‌ها دوباره افزایش یابد». منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا آسیا چین ثروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد