Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی ساعتی قبل با بیمه ایران نهایی شد و حق بیمه‌ای که ماهیانه به ازای هر نفر باید پرداخت شود ۹۱۷۰ تومان است.

وی گفت: سال گذشته غرامت فوت ۳ میلیون تومان بود که این مبلغ در قرارداد جدید به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه عمر هستند تاکید کرد: هر بیمه شده و بازنشسته‌ای که با افراد تحت تکفل خود تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند ،خود به خود تحت پوشش بیمه عمر نیز قرار می‌گیرند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: برای پرداخت غرامت فوت شرط سنی وجود ندارد و اگر برای بیمه شده در سنی اتفاقی رخ دهد که منجر به فوت شود غرامت پرداخت خواهد شد.

بیات گفت : در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز گفت: چند جلسه با شرکتهای مختلف بیمه ای برقرار کردیم و در نهایت پس از چهار جلسه با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به تفاهم اولیه رسیدیم و قرار شد پس از تایید تیم هیئت مدیره آنها و همچنین مجموعه ما این قرارداد نهایی شود.

به گفته وی، در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی اتفاقات خوبی رخ داده و تعهدات بیماران صعب العلاج و سرطانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به محض نهایی شدن قرارداد جدید تعهدات و عدد و رقم و همچنین تعداد افراد تحت پوشش و حق بیمه‌ای که باید ماهیانه پرداخت کنند اعلام خواهد شد.

کد خبر 4768262 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی محسن هاشمی یوم الله 13 آبان بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگیری سارق بارندگی سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری