Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ظهر امروز (یک شنبه) در ساعت ۱۳:۵۹ دقیقه، حریق در کارخانه الیاف در جاده منتهی به فرودگاه اصفهان و روستای دینان به آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در وهله نخست نیروهای امداد از ایستگاه‌های هفت و سه، چهار و ۱۹ و ۱۱ به محل اعزام شدند، ابراز داشت:  آتش سوزی در این کارخانه در ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه به کمک نیروهای امدادی هشت ایستگاه آتش نشانی به پایان رسید اما عملیات پاکسازی به منظور اطفای کامل آتش و لکه گیری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه تانکر کمک آبرسان شهرداری نیز برای پشتیبانی اطفای حریق ارسال شده است، تاکید کرد: دلیل این آتش سوزی و حجم خسارات وارده هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 4768292

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آخرین جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج گفت: رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان باید مد نظر قرار گیرد.

منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین جزئیات وقوع حریق در یک واحد تولید رنگ در خیابان معراج اصفهان اظهار کرد: روز گذشته شاهد رخداد حادثه حریق در یک واحد فروش رنگ واقع در خیابان معراج بودیم که شش تیم آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و حریق مذکور به موقع کنترل شد.

وی با بیان اینکه در انبار واحد مذکور رنگ وجود داشت که منجر به افزایش افزایش شعله‌های آتش شده بود، وی افزود: مأموران اعزامی آتش‌نشانی از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به رعایت اصول ایمنی در نگهداری، حمل و نقل، چیدمان و انبار مواد خود داشته باشند، مواد خطرناک نباید در دسترس قرار گیرد و فراهم‌کننده شرایط رخداد حادثه باشد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی توسط واحدهای صنفی ادامه داد: چک کردن سیستم ایمنی برق و گاز و نصب وسایل اطفای حریق از جمله مواردی است که باید مد نظر افراد قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شده است و با هماهنگی آتش‌نشانی و اتاق اصناف، آموزش اصناف در زمینه رعایت اصول ایمنی انجام شده، سیستم‌های اطفای حریق در بازار و مغازه‌ها نصب و سیستم‌های ایمنی برق بررسی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگروه شناسایی سازه‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث در شهرداری‌ها فعال است و طبق دستورالعمل وزارت کشور نسبت به بررسی ایمنی واحدهای مسکونی و تجاری و تمام واحدهای خطرآفرین اقدام می‌شود.

شیشه فروش افزود: کارگروه مذکور از عوامل نظام مهندسی، آتش‌نشانی، شهرداری و شرکت‌های برق و گاز تشکیل شده است و پس از شناسایی مراکز پرخطر، به مالک تذکر داده می‌شود و مالک نیز موظف است نسبت به رفع خطر و برقراری ایمنی در سازه مذکور اقدام کند و در صورتی که ظرف مدت زمان اعلام شده مالک نسبت به رفع خطر و ایمن‌سازی اقدام نکند، به مراجع قضائی مربوطه معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی نیز موظف به شناسایی ساختمان‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث است، سال گذشته تعدادی از ساختمان‌های آسیب‌پذیر شناسایی، پرونده در خصوص آنها تشکیل و در سامانه منتاک ثبت شده است و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 746631

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار