Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:50:15 GMT

نمایش هفته وحدت در صدا و سیمای فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۵۹۰۶

نمایش هفته وحدت در صدا و سیمای فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داورپناه مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به برنامه‌های سیمای فارس در هفته وحدت، اظهار کرد: صبح پارسی روز‌های زوج به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمدباقر فضلویه و گزارش روز در هفته وحدت به تهیه کنندگی محمد باقر فضلویه، کاشانه مهر در ۵ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای و نگاه روز به مدت ۲۰ دقیقه با حضور کارشناس و اساتید به تهیه کنندگی محسن خلیفه، در شهر در طول هفته وحدت به تهیه کنندگی علیرضا عسکریان پور، فارسی شو در طول هفته وحدت به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی شهریار باقری نژاد و ویژه برنامه هفته وحدت با عنوان برادران در ۷ برنامه ۵ دقیقه‌ای به تهیه کنندکی سید حسن هاشمی از سیمای فارس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برنامه برادران شامل گفتار امام خمینی و مقام معظم رهبری و گفتگو با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان اهل سنت و طرح مباحث کارشناس پیرامون وحدت در قرآن و تاریخ اسلام و کالبد شکافی وحدت در منطقه گسترده و وسیع جنوب استان فارس است.

داورپناه اضافه کرد: مولودی، جلوه‌های گرافیکی کامپیوتری، گزارش مردمی، گفتگوی با علمای شیعه و سنی، جوانان ورزشکار و هنرمند و خیرین شیعه و سنی نیز از بخش‌های این برنامه است.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس همچنین با اشاره به برنامه‌های رادیو فارس در هفته وحدت، تصریح کرد: نمایش بلند ویژه سیره حضرت رسول، جنگ پسین دلگشا با رویکرد موضوعات اخلاقی، کوچه باغ ترانه و پخش سرود و تصنیف‌های ویژه میلاد و هفته وحدت، سایبان مهر ویژه خانواده با موضوعات سیره پیامبر در خانواده، مجله فارس و ارتباط با شهرستان‌ها و پوشش برنامه‌های هم استانی‌های اهل تسنن، برنامه شاد و مفرح نارنجستان در روز میلاد حضرت رسول با بخش‌های جذاب و مفرح از ویژه برنامه‌های صدای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت است.

او گفت: پوشش مراسم جشن حرم مطهر، پوشش مراسم‌های جشن در شهرستان ها، گزارش‌هایی در خصوص هفته وحدت، پوشش ویژه برنامه‌های هفته وحدت، پوشش مراسم‌های اهل سنت در جنوب استان و ارتباط با شبکه‌های خبری از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در هفته وحدت است.

داورپناه بیان کرد: تقطیع و انتشار ویژه برنامه‌های میلاد پیامبر در فضای مجازی، تولید و انتشار پوستر و عکس نگاشت از جشن و مولودی خوانی‌ها در سومین حرم اهل بیت در شیراز، تولید پادکست ویژه هفته وحدت از اقدامات واحد فضای مجازی صدا و سیمای فارس است.

انتهای پیام/چ

برنامه های هفته وحدت در صدا و سیمای فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان ازجمله شب شعر شاهکار، به‌رسم فتوت، اصفهان‌گرد و "شهید کوچه ما، روشنایی شهر است" در این منطقه خبر داد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکوداشت هفته اصفهان فرصتی برای معرفی و شناساندن تمام این ظرفیت‌ها به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

وی افزود: با تلاش مضاعف اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، ۴۰ برنامه فرهنگی در محلات ده‌گانه این منطقه و مراکز فرهنگی با محوریت معرفی این کلان‌شهر و آشنایی با آداب و رسوم و سنت‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با نکوداشت هفته اصفهان و هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای، رویداد «به رسم فتوت دو» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، هفتم اردیبهشت در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار می‌شود.

رسالت ادامه داد: مقرر شده است در اردوی بازدید از اماکن تاریخی با عنوان «اصفهان گرد» ویژه رده سنی نوجوان و جوان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر با حمام شاهزاده‌ها، موزه عصارخانه شاهی، بازار اصفهان و صنایع‌دستی اصفهان آشنا شوند، همچنین برنامه «شب شعر شاهکار» با حضور شاعران و هنرمندان اصفهانی با مشارکت انجمن اهل قلم اصفهان و فرهنگسرای قدس به مناسبت روز بزرگداشت سعدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان گفت: اجرای مسابقات ورزشی مفرح خانوادگی، نقاشی، کتاب‌خوانی، برگزاری جشن، نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی و برنامه‌های استیجی از دیگر برنامه‌های مورد نظر در این هفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های شاد، متنوع و مفرح سعی شده است تا ضمن افزایش دانش عمومی شهروندان در مورد شهر اصفهان، تاریخچه و آشنایی با قدمت و آداب و رسوم دیار نصف جهان، همچنین عدالت فرهنگی در تمام محلات این منطقه به‌ویژه محلات کم‌برخوردار رعایت شود.

کد خبر 747114

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا