Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:23:54 GMT

سپاهان و پارس جریمه شدند فراز توبیخ

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۱۷۹

سپاهان و پارس جریمه شدند فراز توبیخ

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، دو باشگاه سپاهان و پارس جنوبی به دلیل رفتار تماشاگران خود مشمول جرائم 50 و 70 میلیون ریالی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل حواشی ایجاد شده در حین دیدار تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دست به کار شد و جرائمی برای این دو تیم تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن، پرتاب اشیا و داشتن سوء رفتار تیمی رخ داد. این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در سوی دیگر نیز باشگاه سپاهان اصفهان نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

در این میان فراز کمالوند هم از سوی کمیته انضباطی و به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

نکته قابل توجه در این باره اینکه آرای اعلام شده قطعی است و مشمول اعتراض هیچ یک از دو تیم نامبرده نخواهد شد.

فراز کمالوند (سرمربی) کمیته انضباطی پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی کمیته انضباطی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد