Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری آخرین تمرین امیدها پیش از سفر به اندونزی در حضور مهدی تاج

طرفداری- آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از اعزام به اندونزی و برگزاری بازی دوستانه با تیم المپیک این کشور، در حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضاى تیم فوتبال امید صبح امروز (یکشنبه) پیش از اعزام به جاکارتا آخرین تمرین خود را در حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و در مرکز ملی پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حمید استیلی از ساعت 11 امروز آخرین تمرین خود را در مرکز ملی فوتبال انجام دادند و عصر امروز در پایان اردوى تهران راهی فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد.

مهدى تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی از تمرین تیم امید حضور یافت و با اعضاى تیم خصوصاً حمید استیلی و کادر فنی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار اظهار امیدوارى کرد اعضاى تیم امید در سه بازى تدارکاتی پیش رو موفق باشند و کادر فنی بتواند از این بازى‌ها به خوبى استفاده کند.

تیم فوتبال امید ایران امشب از طریق دوحه راهی کشور اندونزى خواهد شد و روزهاى 22 و 25 آبان مقابل این تیم به میدان می‌رود.

شاگردان استیلی پس از بازگشت از اندونزی راهی دوحه می‌شوند تا یک بازی دوستانه هم با تیم المپیک قطر برگزار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه