Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بازیکنان این تیم از او و دیگر مدیران این باشگاه خواسته بودند تا نیکو کواچ از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها اخراج شود. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان درباره تصمیم این باشگاه برای اخراج نیکو کواچ پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز بایرن مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان گفت: مطمئناً جریاناتی در تیم بود که می‌خواستند کواچ از بایرن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر بود که مدیریت باشگاه بر این مبنا واکنش نشان داد.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از اخراج نیکو کواچ به طور موقت هانسی فلیک، دستیار او را به عنوان سرمربی باواریایی‌ها معرفی کردند، کسی که در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری بایرن نشست، این تیم را به برتری 2 بر صفر مقابل المپیاکوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رساند و سپس برتری 4 بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند را برای باواریایی‌ها به ارمغان آورد. حالا خبر می‌رسد مدیران بایرن قصد دارند هدایت این تیم تا پایان فصل را به فلیک بسپارند تا در تابستان آینده در شرایطی بهتر با گزینه‌هایی همچون توماس توخل و اریک تن‌هاخ مذاکره کنند.

تغییر موضع باشگاه بایرن مونیخ در مورد فلیککان: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می‌شد، تمام شده استماتئوس: آلگری هیجان‌انگیزترین گزینه برای سرمربیگری بایرن مونیخ است

هوینس در این باره اظهار داشت: طی مذاکراتی که قرار است چند هفته دیگر آغاز شود، قطعاً ابتدا در مورد هانسی فلیک صحبت خواهیم کرد. یک چیز پس از این هفته درخشان با دو برد متقاعدکننده، واضح و روشن است و آن اینکه نمی‌توانیم هانسی فلیک را کنار بگذاریم و کسی را برای سرمربیگری انتخاب کنیم که تنها چند ماه قادر به کار کردن باشد.

بایرن در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست و با بوروسیا مونشن‌گلادباخ صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند نیکو کواچ بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند نیکو کواچ بایرن مونیخ دورتموند نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملز مدافع برجسته و باتجربه بورروسیا دورتموند این هفته پانصدمین بازی خود را برای زنبورهای وست فالن انجام داد.

هوملز با انجام بازی این هفته تیمش که منجر به پیروزی خاج از خانه دو بر یک مقابل بورروسیا موونشن گلادباخ شد و شکست هفته قبل مقابل اشتوتگارت را به نوعی جبران کرد پانصدمین بازی خود برای بورروسیا دورتموند را انجام داد تا دومین بازیکن برتر تاریخ این باشگاه به لحاظ تعداد بازی باشد. در رتبه اول میشائل زورک قرار دارد که در آن تیم رویی ابتدای دهه 90 با دورتموند در سال 1996 قهرمان اروپا شد. زورک برای دورتموند 572 بازی انجام داده که بعید است هوملز قادر به شکستن رکورد او باشد.

نفر سوم جدول بیشترین بازی در این باشگاه رومن وایدن فلر دروازه‌بان سابق و همبازی هوملس است که 453 بازی برای این تیم انجام داده. اشتفان رویتر عضو تیم قهرمان جهان در سال 1990 همراه با تیم ملی آلمان غربی با 421 بازی و مارکو رویس دیگر کاپیان فعلی دورتموند نیز با 419 بازی نفرات بعدی لیست هستند.

این رکورد جالب در حالی برای هوملز ثبت می‌شود که او حد فاصل سال‌های 2016 تا 2019 برای بایرن مونیخ، باشگاهی که از آن شروع و رشد کرد به میدان رفت و شاید اگر آن 74 بازی‌ای که با پیراهن باواریایی‌ها به میدان رفته را با لباس دورتموند انجام داده بود حالا  نفر اول تاریخ باشگاهش می‌شد.

نکته جالب در مورد هوملز اینکه او در تمام دوران حرفه‌ای خود طی 19 سال گذشته تنها برای دو باشگاه بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ بازی کرده است.

دیگر خبرها

  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت