Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:16:35 GMT

شاخه‌های فعال ژیمناستیک درقم افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۴۵۵

شاخه‌های فعال ژیمناستیک درقم افزایش می‌یابد

غدیر هدیه لو روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان،با اشاره به فعالیت ۴ شاخه زیر مجموعه این هیات ورزشی درقم افزود: ژیمناستیک هنری، ژیمناستیک برای همه، ریتمیک و پارکور چهار شاخه فعال هیات ژیمناستیک استان است که شاخه‌های ترامپولین و آکروژیم در سال ۹۸ درقم فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات ژیمناستیک در ۶ وسیله انجام می‌شود، افزود: غیر از خانه ژیمناستیک قم که مجهزبه ۶ وسیله مرتبط با این ورزش است، هیچ باشگاهی در این استان تمام این وسائل را نداشته و این موجب شده تا برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات استانی در این رشته با چالش مواجه باشد.

هدیه لو، با اشاره به عملکرد سال ۹۷ هیات ژیمناستیک قم گفت: افزایش فعالیت‌های هیات، ارتقای سطح کیفی ورزشکاران و  همچنین ارتقای جایگاه ژیمناستیک استان از سال ۹۷ به صورت جدی در برنامه‌ریزی‌های این هیات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استان قم در سال ۹۷ میزبان اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور بود ضمن اینکه برگزاری پنج دوره آموزشی داوری و مربیگری درجه ۳ ویژه بانوان و آقایان از جمله اقدامهای این هیات ورزشی درقم است.

هدیه لو، توجه به ارتقای سطح کیفی و علمی مربیان و داوران استان گفت: دوره‌های آموزشی هیات ژیمناستیک استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد قابل توجهی داشته‌است.

رئیس هیات ژیمناستیک قم، با اشاره به برگزاری دوره‌های دانش افزایی توسط این هیات ورزشی، اظهار داشت: برگزاری ۱۳ کارگروه دانش افزایی هنری شامل ۱۲ کارگروه ویژه آقایان و یک کارگروه برای بانوان در سال ۹۷ برگزار شد.

وی میزبانی ۲ دوره اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در سال ۹۷ و ۹۸ را از جمله بارزترین اقدام های این هیات دانست و گفت: برگزاری هشت مسابقه و جشنواره از جمله مسابقه عمومی جام شهدا آتش نشان ویژه پسران، مسابقات عمومی دهه کرامت ویژه دختران و همچنین مسابقه انتخابی مثبت ۱۷ سال در رشته پارکور از دیگر اقدام های این هیات در سال ۹۷ است.

هدیه لو، با اشاره به اعزام تیم های قم به هفت مسابقه ملی در سال ۹۷ گفت: مسابقات قهرمانی آموزشگاه های پسران و دختران، اعزام ۲ تیم به مسابقات المپیک استعدادهای برتر و همچنین حضور تیم بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور از جمله اعزام تیم‌های استان در سال گذشته است.

وی، توجه به ورزش همگانی را از جمله اولویت های این هیات دانست و گفت: برای اولین بار آزمون سطح بندی هیات ژیمناستیک استان دی ماه ۹۸ در استان اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها قم ورزش و جوانان ژیمناستیک ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش و جوانان ژیمناستیک ورزشی قم ورزش و جوانان ژیمناستیک ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تدوام همکاری بین دو کشور در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود، اظهار کرد: ما مایل به ارتفای این روابط در سطوح بالا میان دو کشور هستیم. سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

این خبر تکمیل می‌شود.... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان