Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فریبا حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد دانش آموز مربوط به هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.

وی افزود: امسال ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای امسال این استان در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، هاکی، دوومیدانی، شطرنج و تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل تقویت و گسترش فعالیت ‌های بدنی دانش آموزان و ارتقای سلامت، نشاط و شادابی آنان است.

وی ابراز داشت: مرحله شهرستانی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کهگیلویه و بویراحمد از آبان ماه تا آذرماه ۱۳۹۸ و مرحله استانی آن نیز از بهمن ماه تا اسفندماه امسال برگزار می‌ شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

برچسب‌ها فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد المپیاد دانش آموزی آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد المپیاد دانش آموزی آموزش و پرورش فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد المپیاد دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی