Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:35:11 GMT

تعطیلی اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۶۳۸

تعطیلی اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان رئیس هیات ژیمناستیک لرستان و مدیر تیم‌های ملی از تعطیلی اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان در خرم‌آباد خبر داد.

حمزه امین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خاطرنشان کرد: اردوی این تیم پنجم آبان در خانه ژیمناستیک خرم‌آباد آغاز شد و قرار بود تا بیست‌وهفتم همین ماه ادامه داشته باشد اما به علت کارهای اداری برای صدور ویزا جهت حضور در جام جهانی آلمان این اردو ۱۸ آبان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با نظر کادرفنی ادامه اردو در تهران برگزار می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

امین‌منش با بیان اینکه در رقابت‌های جام جهانی که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نیز هست سه ژیمناست ایرانی شرکت می‌کند، افزود: نفرات اعزامی با ورودی مشخص خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی اضافه کرد: با توجه به آمادگی ژیمناست‌ها به نظر هر کسی به این رقابت‌ها اعزام شود، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: سعیدرضا کیخا، مهدی احمد کهنی، محمدرضا خسرونژاد، ایمان خاموشی، عبدالله جامعی، مهدی الفتی، پدرام زاهدی و معین صفدری در این اردو حاضر بودند.

امین‌منش بیان کرد: مثل دو اردوی دیگر که سال‌های ۹۷ و ۹۶ در خانه ژیمناستیک خرم‌آباد برگزار شد، کادرفنی و ژیمناست‌ها از شرایط این اردو نیز راضی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی ژیمناستیک ایران اردوی تیم ملی ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک ژیمناستیک هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی