Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:02:59 GMT

مصری: قالیباف نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۰۸۹

مصری: قالیباف نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

نائب رئیس‌ مجلس شورای اسلامی گفت که روز گذشته از آقای قالیباف درباره نامزدی‌اش در انتخابات مجلس سوال کرده و آقای قالیباف گفته است که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد.

به گزارش تسنیم، در حالی که برخی رسانه‌ها خبر از قطعی شدن نامزدی محمد باقر قالیباف داده و اعلام کرده بودند او در صورت حضور سرلیست احتمالی اصولگرایان در تهران خواهد بود، نایب رییس مجلس در خبری اعلام کرده است که عضو مجمع تشخیص مصلحت قصدی برای شرکت در انتخابات ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس خبر از ملاقات خود با محمد باقر قالیباف داده است.

این نماینده مجلس درباره این دیدار گفت: طی دیداری که روز گذشته با دکتر قالیباف داشتم درباره اخبار مطرح شده درباره نامزدی‌اش در انتخابات سوال کردم که ایشان با بر شمردن برخی دغدغه‌ها و نکات و مسایل پیرامون شرایط جاری اعلام کرد که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد.

هفته گذشته بعد از اعلام حضور احتمالی قالیباف در انتخابات مجلس برخی چهره های اصولگرا از این حضور استقبال کرده و خواهان سرلسیتی او شده بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف انتخابات مجلس اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات