Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:17:37 GMT

امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن مقاومت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۱۹۲

امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن مقاومت کرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز یکشنبه در جمع مردم بهاد با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مردم این شهرستان افزود: انقلاب ایران به رهبری امام راحل حیات دو باره به اسلام داد و بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا مطرح کرد و به عنوان دینی که می تواند خواستگاه انقلاب رهایی بخش و عزت آفرین برای مردم باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری راهبرد ما امروز در برابر سختی ها و تهدیدهای دشمن مقاومت است و با مقاومتی که مردم عزیز دارند می توانند توطئه های دشمنان را درهم بشکنند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: زیرا دشمن فکر می کرد مانع فروش نفت و داد و ستد با ایران شود،این کشور در مدت  کوتاهی تسلیم می شود و دیگر از جمهوری اسلامی خبری نخواهد بود اما مردم ما با استقامت و شجاعت و صبر جلوی توطئه دشمن را گرفتند و آن خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در باره مطالبات مردم بهاباد گفت: برای تجهیز بیمارستان مبلغ  ۶ میلیارد تومان اختصاص می یابد و بقیه موارد هم طبق مکاتباتی که با وزیران مربوطه انجام خواهد شد دستور آن را خواهم گرفت و به نماینده مردم این شهرستان ابلاغ می کنم تا پیگیری کند و مردم عزیز بهاباد بتوانند در شرایط بهتری زندگی کنند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان های بهاباد و بافق با بیان اینکه حضرت محمد (ص) با ویژگی مختص خود انقلابی در دنیای بشریت به وجود آوردند، افزود: پیامبر به تمام معنا دلسوز مردم زمان خویش بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه کسی از نظر علمی و فکری به پیامبر نمی رسید اظهار داشت : پیامبر اکرم به تنهایی یک فرمانده پیروز در میدان جنگ بود.

وی در ادامه عنوان کرد : دشمنان می خواستند با متوقف کردن صادرات ، ایجاد محدودیت در واردات کالا ملت ایران را از پای در آورند اما عزت و اقتدار ایرانی با هوشیاری رهبر دشمن شناس در مقابل همه دسیسه ها پیروز شد.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به بهاباد با حضور در گلزار شهدای این شهر و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه و محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار با تبریک آغاز هفته وحدت  تکمیل جاده بهاباد به « دربند نایبند» طبس برای برون رفت از بن بست شهرستان، ۲ بانده کردن جاده بافق به بهاباد ، تامین آب مورد نیاز کارخانه های صنعتی درحال احداث، کددارکردن بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد برای اخذ بودجه و مجوز ایجاد ناحیه صنعتی را از جمله مطالبات مردمی عنوان کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

همزمان با سفر یک روزه رئیس جمهوری به یزد ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای اجرای این پروژه‌ها ، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شد که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل بودجه دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی است.

بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس از مهمترین این طرح‌هاست.

در دومین سفر استانی اعضای هیات دولت به یزد ۱۴ معاون و وزیر رییس جمهوری را همراهی می کنند.

برچسب‌ها یزد بهاباد سید محمود علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بهاباد سید محمود علوی یزد بهاباد سید محمود علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار شیخ «علی خطیب» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن قدردانی از مواضع وی و این تشکل سیاسی در حمایت از رویکرد مقاومت و نیز تلاش برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت در این کشور، لبنان را رکنی مهم برای جریان مقاومت توصیف کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی رویکرد سازش و تسلیم در قبال حل مسئله فلسطین و نتیجه‌بخش بودن مقاومت در مقابله با سلطه و ظلم بر همگان اثبات شده است، گفت: تصویر خون‌بار امروز غزه، تصویر بدون نقاب و آینه و جلوه تمام نمای حقیقت و باطن تمدن غرب و فرهنگ آمریکایی است.

رئیسی برگزاری متفاوت روز قدس امسال در نقاط مختلف جهان را گواه بر پذیرش جهانی راهبرد مقاومت و موفقیتی بزرگ برای این راهبرد توصیف و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست‌ نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.

رئیس جمهور شکست فریب سیاسی صهیونیست‌ها در منطقه را از دیگر نتایج تحولات اخیر دانست و افزود: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و همچنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی سابقه و نظیر نداشته است.

رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله صرفاً اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

شیخ «علی خطیب» نیز در این دیدار با بیان اینکه برخلاف تلاش دشمنان، مردم لبنان دوست‌دار و حامی مقاومت هستند، افزود: حامل سلام‌های گرم مردم لبنان به ملت ایران و درودها و قدردانی لبنانی‌ها از جمهوری اسلامی ایران بابت اقدام مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی هستم.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مقاومت را خط قرمز لبنان دانست و با تأکید بر حمایت کامل از مقاومت با وجود همه فشارها و ناملایمات، ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها را مایه افتخار امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ کشور دیگری نتوانسته این چنین مقتدرانه در مقابل رژیمی که از حمایت همه قدرت‌های جهان برخوردار است، بیایستد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • نیروهای مسلح به دشمن تفهیم کرد که جواب یک موشک ده‌ها موشک است
  • جشن پیروزی مردم کرمان در جوار مرقد حاج قاسم+ فیلم وعکس
  • ولایتی: مقاومت امروز و تحولات منطقه بی‌سابقه بوده است
  • حمایت مردم بهاباد از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند