Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:24:31 GMT

«هفت و نیم» برادران محمودی در سیدنی استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۲۴۲

«هفت و نیم» برادران محمودی در سیدنی استرالیا

هفت و نیم ساخته برادران محمودی در بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم سیدنی نمایش داده خواهد شد. همزمان با نمایش این فیلم در استرالیا پوستر بین المللی فیلم که توسط محمد موحدنیا طراحی شده، رونمایی شد.

این جشنواره از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه امسال در سه بخش رقابتی فیلم بلند داستانی، کوتاه و مستند برگزار می‌شود.

نوید محمودی در ششمین دوره این جشنواره با فیلم سینمایی رفتن جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان  روایت می کند.«هفت و نیم» قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند .

بازیگران «هفت و نیم» در قصه شبانه: ندا جبرئیلی، شادی مختاری آتیه جاوید، قصه نگار: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، قصه ناهید: آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد، قصه فرشته: فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاوید نیا، هانیه قاسمی، قصه نیلوفر: شیدا خلیق، علی رضا استادی، قصه شکر: متین حیدری نیا، روژان تقی زاده، قصه راحیل: افسانه کمالی، زهرا بهروز منش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی.

سایر بازیگران این فیلم رضا احمدی، قاسم مربی، حامد اکبری، مصطفی اکبری، رضا اکبری و عرفان اکبری هستند.

این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است.

برچسب‌ها هفت و نیم استرالیا جشنواره سینما برادران محمودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفت و نیم استرالیا جشنواره سینما برادران محمودی هفت و نیم استرالیا جشنواره سینما برادران محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!

ایتنا - به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.
به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می‌کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.

به گزارش ایتنا، اظهارات وزیر پس از آن بیان شد که وب سایت ایکس متعلق به ماسک، دستورات اداره نظارت بر اینترنت استرالیا را نادیده گرفت که خواستار حذف محتوای مربوط به حادثه چاقوکشی کشیش سنت مری امانوئل در کلیسا شده بود.

موری وات به اسکای نیوز استرالیا گفت که مردم از میلیاردرهای خودشیفته جهان که با اشاره به ایلان ماسک تلاش می‌کنند قانون را دور بزنند، خسته شده‌اند.

کمیسر ایمنی الکترونیک استرالیا، جولی اینمن گرانت نیز تأیید کرد که غول رسانه‌های اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) و شرکت مادر فیس بوک، متا، هنوز ویدیوی چاقو زدن کشیش را حذف نکرده‌اند.

ایکس درخواستی از کمیسیون ایمنی الکترونیک دریافت کرد تا ویدیو را در سطح جهانی مسدود کند، یا با جریمه روزانه بیش از 700000 دلار مواجه شود.

ماسک در بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: «حملات اخیر در استرالیا حمله وحشتناکی به جامعه آزاد است» و متعهد شد که با اطلاعیه سرنگونی مبارزه کند.

    "کابوی خودشیفته"
پس از موج تشدید تنش‌ها، سناتور سارا هانسون یانگ از ایلان ماسک خواست تا در پارلمان استرالیا حاضر شود و مسئولیت آسیب‌هایی که پلتفرم او به جامعه استرالیا وارد می‌کند را بر عهده بگیرد.

او گفت: "اراذل و اوباش فناوری آنلاین به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی در غرب وحشی هستند."

وی افزود: "الون ماسک باید با مردم استرالیا مقابله کند. او باید به پارلمان بیاید و توضیح دهد که چرا شرکت او وجدان اجتماعی ندارد و کار درست را انجام نمی دهد. صادقانه بگویم، من فکر نمی کنم او شجاعت انجام این کار را داشته باشد." 

او ادامه داد: "الون ماسک یک گاوچران خودشیفته است که فکر می‌کند می‌تواند دولت استرالیا را نادیده بگیرد، زیرا برای مدت طولانی قوانین کمی داشتیم یا اصلاً قوانینی نداشتیم. ما از این افراد مالیات نمی‌گیریم. و آنها توانسته‌اند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. برای مدت طولانی.» «پرونده باید به پایان برسد.»

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران