Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یک شنبه جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در خصوص بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله دیده، حول محورهای نحوه امدادرسانی و همفکری جهت رفع مشکلات مردم این مناطق برگزار شد.

در این جلسه بر ضرورت تسریع در عملیات آواربرداری و بسیج امکانات و خدمات در دو شهرستان میانه و سراب تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تاکید شد تا وزارت کشور و سایر مسئولان رسیدگی آنی به حادثه دیدگان را انجام دهند.

نمایندگان تاکید کردند که با توجه به برودت هوا، نیاز به کانکس وجود دارد و دام ها و احشام موجود در مناطق حادثه دیده نیاز به پناهگاه دارند.

مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس بر ضرورت تهیه کانکس برای اسکان مردم زلزله زده تاکید کرد و گفت: با توجه به سردی هوا در مناطق زلزله زده تهیه کانکس برای اسکان مردم ضروری است.

کد خبر 4768483

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان زلزله یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان تئاتر کودک و نوجوان پدافند غیرعامل بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی