Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:27:05 GMT

مردم فارس ۱۶۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۵۹۴

مردم فارس ۱۶۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمد بذرافشان، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم نیک اندیش ما مطمئن باشند صدقه‌هایی که به صندوق‌های کمیته امداد واریز می کنند در همان منطقه و استان هزینه می شود و این میزان صدقه واریزی نیز برای اموری از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه و کمک به افراد نیازمندان استان فارس هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به سفری که شانزدهم آبان ۹۸ به شهرستان داراب انجام داده بود، اظهار داشت: در این سفر ۱۰ واحد مسکونی که عملیات ساخت آنها به تازگی پایان یافته به خانواده‌های یتیمان فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد در شهر داراب و بخش‌های رستاق و فورگ این شهرستان تحویل داده شد.   

بذرافشان با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی هفت میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با تخصیص اعتبارات ویژه، ۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال ۹۸ احداث و به خانواده‌های یتیمان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان داراب واگذار خواهد شد.

او اضافه کرد: می‌کوشیم تا سال ۹۹ تمام خانواده‌های یتیمان تحت پوشش این نهاد در داراب که فاقد مسکن هستند صاحب خانه شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس ادامه داد: مردم با پرداخت صدقه و زکات می‌توانند نقش تاثیرگذاری در کمک به فقرا و نیازمندان داشته باشند.
 

برچسب‌ها افتتاح داراب کمیته امداد امام خمینی (ره) مسکن فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح داراب کمیته امداد امام خمینی ره مسکن فارس افتتاح داراب کمیته امداد امام خمینی ره مسکن فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال