Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@07:20:44 GMT

حسرت سومین المپیک برای الهه احمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۶۴۵

حسرت سومین المپیک برای الهه احمدی

بانوی تیرانداز ایران که تجربه حضور در دو المپیک را دارد موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نشد.

به گزارش مشرق، مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰  به میزبانی قطر در حال برگزاری است و تا ۲۳ آبان به پایان می‌رسد. اولین گروه از کاروان ایران در حالی ۲۰ آبان به کشور برمی‌گردد که الهه احمدی، یکی از باتجربه ترین تیراندازان ایران که سابقه حضور در دو المپیک را دارد، نتوانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی آسیا قطر آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک بود و احمدی شانس دیگری برای راهیابی به المپیک ندارد. با این حساب او غایب بزرگ تیراندازی ایران در المپیک توکیو است.

تیم‌های اعزامی ایران تاکنون از مسابقات قطر سه سهمیه کسب کرده‌اند تا تعداد سهمیه‌های ایران به پنج برسد. پیش از این نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان جواز حضور در توکیو را به دست آورده بودند و هانیه رستمیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت هم در قهرمانی آسیا المپیکی شدند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان الهه احمدی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیراندازی سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی