Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:20:39 GMT

پیروزی قاطعانه شاگردان کارخانه در مریوان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۰۷۴

پیروزی قاطعانه شاگردان کارخانه در مریوان

ایسنا/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر برابر میزبانش تیم راهیاب ملل مریوان به پیروزی رسید و دومین بردش را کسب کرد.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز(یکشنبه) با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف در حالی برگزار شد که در نخستین بازی تیم شهرداری ارومیه موفق شد برابر میزبانش تیم راهیاب ملل مریوان به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ تیم‌های راهیاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه در سالن زاگرس مریوان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم شهرداری ارومیه بود که موفق شد با وجود باخت در ست اول در ۳ ست بعدی برابر میزبان تازه لیگ‌برتری شده‌اش به پیروزی برسد تا شاگردان مصطفی کارخانه با کسب دومین بردشان مـجموع امتیازاتشان را به عدد ۸ برسانند و جایگاهشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری ارومیه در حالی توانست برابر شاگردان آرش صادقیانی به پیروزی برسد که تیم مریوانی از حمایت پرشور تماشاگرانشان در سالن بهره می‌بردند.

ست‌های این بازی با امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۶-۲۵ به سود شهرداری ارومیه تمام شد تا تیم میزبان با قبول سومین شکستش همچنان در رده‌های انتهایی جدول بایستد.

در سایر دیدارهای هفته چهارم که در حال برگزاری هستند، پیام‌ مشهد ۲ بر صفر از میزبانش فولاد سیرجان پیش است و دیدار تیم‌های کاله مازندران و شهرداری ورامین یک بر صفر به سود ورامینی‌ها در جریان است. سپاهان اصفهان هم‌ با نتیجه ۲ بر صفر از سایپا تهران پیش است و دیدار تیم‌های شهروند اراک و شهرداری گنبد یک بر یک مساوی در حال انجام‌است.

همچنین دیدار تیم‌های خاتم اردکان و شهداب یزد لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پنجم با قرعه استراحت روبروست و باید یکشنبه هفته آینده در هفته ششم در سالن غدیر از تیم شهداب یزد میزبانی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری چهار بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش عجیب برترین داور فوتسال ایران به اعتراض وحید شمسایی (فیلم) شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان