Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید فقط قهرمانی در همه مسابقات می‌تواند ملی‌پوشان ایران را راضی کند.

محسن نصرالله‌زاده، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌ای و در بازگشت به ایران، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه سال قبل هم ایران قهرمان شده بود چیزی جز قهرمانی تیم را راضی نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بازیکنان، بازی‌های بهتر و با برنامه‌تری نسبت به مسابقات ورزش‌های ساحلی انجام دادند و توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از خودشان توقع قهرمانی داشتند یا خیر بیان کرد: بله کاملا. چیزی جز قهرمانی دیگر این تیم را ارضا نمی‌کند. امیدوارم قهرمانی بعدی در جام جهانی باشد. ما باید در تمام مسابقات قهرمان شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد سال جاری در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان کشورمان با هدایت غلامرضا مؤمنی مقدم برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

غلامرضا مؤمنی مقدم درباره روند آماده‌سازی تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: با توجه به این که تیمی جدید را تحویل گرفتم و تیم ملی جوانان سال قبل که قهرمان جهان شدند راهی تیم ملی بزرگسالان شدند، سه گروه را به اردوهای انتخابی دعوت کردیم. گروه اول و دوم بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهرکرد، گروه آخر بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بودند که از تمامی این بازیکنان ارزیابی صورت گرفت.

وی افزود: از ۲۵ فروردین اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوانان پسر شروع شد و ۶ اردوی ۱۵ روزه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سوم مرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود، خواهیم داشت. فدراسیون والیبال به تیم ملی جوانان مأموریت داده است تا در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) در پاکستان حضور داشته باشد. به عنوان دیدار تدارکاتی کمی زمانش زودهنگام است چرا که هنوز شناخت زیادی از بازیکنان نداریم اما این مسابقات را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم اعضای تیم را در کوران رقابت‌ها بسنجیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: در مدت ۶ اردو جا به جایی و جایگزینی‌هایی در تیم خواهیم داشت تا در نهایت تیمی براساس معیارهای تیم ملی جوانان تشکیل دهیم. با ۱۴ بازیکن به پاکستان می‌رویم و ۱۴ بازیکن دیگر در ایران به تمرینات ادامه خواهند داد تا اردوها با حضور بهترین بازیکنان ادامه یابد.

وی در خصوص بازیکنان حاضر در اردو توضیح داد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان درباره اهداف توجیه شده و انگیزه خوبی دارند. باید تیم ملی جوانان از عنوان قهرمانی جهان سال گذشته دفاع کند البته حریفان سختی داریم. در قهرمانی آسیا حریفانی چون ژاپن و کره جنوبی را پیش رو داریم که ژاپن در ۲۰۲۲ قهرمان آسیا شد و کره جنوبی سوم جهان شد. باید این دو تیم را شکست دهیم تا مانند دوره پیش قهرمان شویم.

مومنی‌مقدم با تاکید بر این که در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، فرانسه، برزیل و ژاپن اگر با تیم اصلی‌اش حاضر باشد، حریفان اصلی ایران هستند، گفت: این مسابقات سطح بالایی دارد و از اهداف بلندمدت تیم جوانان قهرمانی در جهان است. البته ابتدا به دنبال دریافت مدال طلای آسیایی برای کشورمان هستیم و تمام بازیکنان و همکارانم در کادر فنی در تلاش هستند تا این هدف به دست آید. امیدوارم بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم که مانند تیم پیشین به اردوی بزرگسالان راه یابند.

وی درباره مربیانی که در تهران در مدت حضور تیم اصلی در رقابت‌های کاوا بر تمرینات گروه دوم بازیکنان نظارت می‌کنند، اظهار کرد: کادر فنی اصلی ما در مسابقات کاوا حضور خواهند داشت و از چند مربی جوان دعوت کردیم تا در زمان اعزام تیم به پاکستان، طی ۱۰ روز بر تمرینات گروه دوم در ایران نظارت داشته باشند. تمرینات زیرنظر بنده انجام می‌شود و به دنبال ورود مربیان جوان به چرخه مربیگری هستیم.

وی با بیان این که بازیکنانی که در گروه دوم عملکرد خوبی داشته باشند به اردوی تیم ملی جوانان پس از بازگشت از کاوا ملحق خواهند شد، گفت: طوری برنامه ریزی می‌کنیم که بازیکنان براساس قابلیت‌های فردی و تکنیکی در اردو باقی بمانند. انتخاب براساس شایسته سالاری است و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد. معیار تیم ملی جوانان پیشین است که قهرمان جهان شد و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.

مؤمنی مقدم درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی جوانان عنوان کرد: برنامه‌ای که به ریاست فدراسیون و کمیته فنی دادم شامل برنامه‌ای کامل بود که براساس آن ۶ تا ۷ دیدار تدارکاتی یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر داشتیم چون در آن زمان بازیکنان از نظر آمادگی جسمی، تاکتیکی و فنی به مرحله‌ای رسیدند تا در شرایط مسابقه قرار گرفته و بتوان بهترین‌ها را انتخاب کرد.

کد خبر 6084044 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند