Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان ‎مس رفسنجان با کسب پیروزی پر گل برابر ملوان به رده دوم جدول رسید و به ناکامی دو هفته ای خود پایان داد.

از هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک تیم مس رفسنجان در خانه برابر ملوان بندر انزلی قرار گرفت و با کسب یک پیروزی پر گل در این مسابقه به رده دوم جدول رسید.

‎شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته در بابل مقابل رایکا شکست خورده بودند به دنبال جبران این نتیجه و حضور دوباره در صدر جدول مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بازی را هجومی آغاز کرده و از همان ابتدا برای گشودن دروازه ملوان تلاش کردند. تا اینکه در دقیقه 42 فرشید پاداش توانست گل اول مس را به ثمر برساند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.

‎با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان محمد ربیعی نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 52 توسط پورمحمد اختلاف را دو برابر کردند تا حاشیه امنی برای آن‌ها به وجود بیاید. در حالی که شاگردان محمد احمدزاده برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، باز هم پورمحمد در دقیقه 69 گل سوم را وارد دروازه ملوان کرد تا قاطع ترین برد هفته اینگونه رقم بخورد.

‎مس رفسنجان با این برد 23 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. این تیم در کنار نود ارومیه و فجر سپاسی 23 امتیازی است که حساسیت زیادی در صدر جدول به وجود می‌آورد. ملوان نیز با 5 امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته و چشم به آینده دوخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

در دیگر مسابقه، ملوان از ساعت ۱۷ میزبان سپاهان بود که در این بازی هم اصفهانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. گل اول بازی را ملوان در دقیقه ۱۱ توسط سلیمانی به ثمر رساند، اما شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 مغانلو در دقیقه ۷۴ گل دوم سپاهان را هم زد تا شاگردان مورایس دومین برد متوالی را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. ملوان هم با ۳۸ امتیاز پنجم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی