Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  افزود: با چهار دستور کار شامل افزایش ظرفیت مرغ گوشتی دهلران، تولید آب معدنی، رب شاداب دهلران و شرکت آرد نگین زاگرس برگزار و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب شد.

 استاندار ایلام با اشاره به سال رونق تولید گفت: امسال سال رونق تولید است و همه با هرآنچه که در توان دارند بایست موانع پیش پای تولیدکنندگان را برطرف نمایند و در امر سرمایه گذاری و رونق تولید تسهیل گذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نگاه حمایتی از چرخه تولید گفت: از بانک های عامل که وثیقه بیش از ارزش تسهیلات از مجریان طرح های تولیدی در اختیار دارند، خواست که با آزاد کردن بخشی از وثایق به این افراد کمک کنند تا بتوانند با جذب تسهیلات سرمایه در گردش به تولید خود با افزایش ظرفیت ادامه دهند.

سلیمانی دشتکی در ادامه در ارتباط با رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: واحد تولیدکننده رب شاداب دهلران که قرار بوده ۱۰۰ هکتار زمین از اراضی ملی دهلران برای کشت گوجه در اختیار داشته باشد اکنون نیاز دارد که با دید مثبت اراضی مورد نظر مکان یابی و به شرکت واگذار شود تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: جهادکشاورزی و امور اراضی حداکثر ظرف مدت یک ماه باید اراضی مذکور را بررسی و نتیجه را به مجری طرح اعلام نماید تا بتواند با ایجاد اشتغال جدید و تولید گوجه فرنگی به روش آبیاری میکرو بخشی از مواد اولیه کارخانه خود را تامین کند.

کد خبر 4768542

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام استانداری ایلام تولید یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان پدافند غیرعامل شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزار تومان و هر شانه ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، هر شانه محصول با نرخ ۶۵ هزار تومان برای مصرف کننده در خیابان توسط وانتی ها عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: علی رغم آنکه خواستار خرید حمایتی ماهانه ۱۰ هزار تن تخم مرغ مازاد توسط پشتیبانی امور دام از مرغداران شدیم، اما به رغم زیان هنگفت تولیدکنندگان این امر محقق نشده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار با احتساب سرانه مصرف روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

او گفت: با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، عدم حمایت از این صنعت موجب شده تا اکثر تولیدکنندگان تولید را از دست بدهند و به عبارتی اتفاق گوشت قرمز اینبار برای تخم مرغ رخ می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند