Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که علاوه بر پرداخت دستمزدهای معوق مارک ویلموتس، دستمزد سه الی چهار ماه آینده سرمربی بلژیکی تیم ملی نیز پرداخت شده است.

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی تاج در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتبال ساحلی کشورمان که روز گذشته در مسابقات جام بین‌قاره‌ای با برتری ۶ بر ۳ برابر اسپانیا در دیدار فینال به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند، درباره اینکه آیا مشکل پرداخت دستمزد مارک ویلموتس حل شده است یا نه، اظهار داشت: این مشکل حل شد و پول قبلی و سه چهار ماه آینده او را به صورت یک جا پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با عراق گفت: درباره مسابقه با عراق ابتدا باید بگویم که داور بازی تغییر کرده است و یک داور سریلانکایی قضاوت مسابقه را بر عهده دارد که این اتفاق مثبتی است.

وی ادامه داد: مسابقه هم در اردن برگزار می‌شود و فیفا تصمیم گرفت بازی در کشور ثالث باشد که این هم می‌تواند اتفاق خوبی محسوب شود. با ویلموتس هم امروز جلسه داشتم و صحبت کردم که نظرش مثبت بود.

تاج تصریح کرد: در تلاش هستیم برای تدارک و پشتیبانی تیم ملی پرواز چارتر داشته باشیم و تیم با هواپیمای اختصاصی برود. پنج روز بعد از بازی با عراق هم تلاش خواهیم کرد یک بازی دوستانه داشته باشیم و در حال هماهنگی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: امروز هم تمرینات طبق برنامه و رأس زمان اعلامی، آغاز شد و خوشبختانه از برنامه‌های‌مان عقب نیستیم و با برنامه پیش می‌رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پذیرفته شدن استعفای اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی و مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق گفت: با استعفای تورک هنوز موافقت نشده است، اما او هم اصرار دارد با توجه به مسئولیت جدیدی که گرفته است مانند حسن‌زاده از فدراسیون فوتبال برود. باید از هر دو عزیز تشکر کنم که این دو بخش را به خوبی پیش بردند. مردم هم از آنها رضایت دارند و در حالی که این دو بخش همیشه مورد نقد هستند و آرای آنها مورد اعتراض قرار می‌گیرد، اما آنها سعی کردند عدالت را رعایت کنند و خوشبختانه مشکلی هم پیش نیامد.

وی درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را به جامعه فوتبال و ورزش کشور تبریک می‌گویم. هرکسی به هر شکلی پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورد و قهرمان می‌شود، باعث افتخار همه ماست و مدیون زحمات آنها هستیم.

وی افزود: روی فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری خوبی شده است. تیم ملی ما در المپیک ساحلی سوم شد و شب گذشته هم قهرمانی جام بین قاره‌ای را به دست آورد. خوشحالم که با یک سرمایه‌گذاری اندک و انگیزه زیاد بازیکنان و کادر فنی، توانستیم قهرمان شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا ایران درخواستی برای میزبانی جام بین قاره‌ای ندارد و تمام دوره‌های این مسابقات در امارات برگزار می‌شود، گفت: از نظر امکانات همه چیز داریم ویک دوره از جام بین‌المللی باشگاه‌های جهان را هم میزبانی کرده‌ایم اما یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد که مانع دادن میزبانی به ایران می‌شود و باید آن موانع را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد