Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتانیاهو در پیام توئیتری خود خاطرنشان کرد: حضور اسرائیل در نمایشگاه اکسپو امارات بیانگر پیشرفت عادی سازی روابط میان تل آویو با کشورهای عربی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما حداقل با ۶ کشور عربی روابط رو به پیشرفت داریم که به نظر من در نهایت منجر به روابط دوستانه خواهد شد؛ البته این موضوعی زمان بر است ولی سرانجام محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰" قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی از مهم ترین رویدادهای بین المللی به شمار می رود که هر ۵ سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت های بشری از سراسر دنیا به نمایش در بیاید.

پیش از این نیز رسانه ها گزارش داده بودند که "یسرائیل کاتس" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی طرحی را به کشورهای عربی خلیج فارس برای توافق با اسرائیل و پایان دادن به تنش‌های موجود ارائه کرده است.

در همین حال وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش های تل آویو برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی خلیج فارس،  ۱۰ تیرماه ۹۸ برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.

دیدار وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی دومین سفر یک مقام رسمی این رژیم در یک سال گذشته از امارات است. پیش از وی "میری ریگو" وزیر ورزش رژیم صهیونیستی آبان ماه سال ۹۷ به امارات سفر کرده بود.

برچسب‌ها اکسپو 2020 اسرائيل امارات‌ متحده ‌عربی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اکسپو 2020 اسرائيل امارات متحده عربی بنیامین نتانیاهو اکسپو 2020 اسرائيل امارات متحده عربی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نمایشگاه تهران،محل نمایشگاه‌های تهران از فردا ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی منطقه خاورمیانه است.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از فردا تا یکم اردیبهشت طی چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • سناریو آمریکا و اسرائیل برای پاسخ به ایران چیست؟
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • آمریکا در هیچ عملیاتی علیه ایران شرکت نخواهد کرد