Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال سایپا و سپاهان اصفهان در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالن هیات والیبال استان تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی به دلیل شرایط خاص ۲ تیم از اهمیت نسبتا زیادی برخوردار بود.

ست نخست

بازی در کوارتر نخست از حساسیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم از همان ابتدا حملات خوبی ترتیب دادند و توانستند امتیاز‌های خوبی بگیرند. بازیکنان سایپا در کنترل بازی بهتر عمل کردند و در ابتدای کار توانستند از حریف پیش بیافتند. این برتری، اما زمان خیلی زیادی طول نکشید و تیم سپاهان خودش را به سرعت به حریف نزدیک کرد. بازی در میانه‌های این ست کاملا برابر دنبال شد، اما در میانه‌های ست جریان بازی عوض شد و این تیم سپاهان بود که بهتر بازی کرد. سپاهانی‌ها سرانجام توانستند، بهتر کار کنند و در نهایت با نتیجه ۲۵-۲۲ برنده این ست شوند.

ست دوم

بازی در ست دوم مسابقه شرایط متفاوتی داشت این بار سایپایی‌ها قدرتمند‌تر ظاهر شدند و شاگردان شهنازی تلاش کردند تا نتیجه ست نخست را جبران کنند. سپاهانی ها، اما نمی‌خواستند بازنده بازی باشند و هر چه داشتند را به کار گرفتند. بازی ۲ تیم بسیار جذاب دنبال می‌شد اگر چه نار نجی پوشان خیلی زود به امتیاز‌های ۸ و ۱۶ رسیدند، اما بازی در ادامه برابر شد. بازی ۲ تیم در این ست بسیار حساس و جذاب دنبال شد. سپاهان توانست با نتیجه ۲۸ - ۲۶ برنده این ست شود.

ست سوم

بازی در ست سوم با کسب امتیاز برای تیم والیبال سپاهان آغاز شد. آن‌ها به خوبی جریان بازی را کنترل کردند و توانستند خیلی زود از تیم میزبان پیشی بگیرند. البته بازی در ادامه بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و این تیم سایپا بود که توانست خودش را به تیم میهمان نزدیک کند. پس از آن، بازی تا امتیاز دهم برابر دنبال شد. این بار نوبت سایپا بود تا بازی را در دست بگیرد و از حریف پیشی بگیرد. محمدی راد پس از این درخواست وقت استراحت برای سپاهان داشت که خیلی تاثیر نداشت. شهنازی سرمربی سایپا با شور و حرارت خاصی بازی را دنبال می‌کرد و بازیکنان ۲ تیم هم همانند ست قبلی برای چند صحنه به داور مسابقه معترض شدند. هواداران هم در این میان به خوبی تیمشان را تشویق می‌کردند. تیم والیبال سایپا در ادامه توانست با حفظ همین روند خوب خود امتیاز‌های بیشتری بگیرد. آن‌ها در پایان توانستند با نتیجه ۲۵ - ۱۶ برنده این ست باشند.

ست چهارم

بازی در ست چهارم با کسب امتیاز برای تیم سایپا آغاز شد. آن‌ها توانستند در ابتدای کار امتیاز‌های خوبی بگیرند و فاصله شان را با حریف زیاد کنند، اما این روند ادامه دار نبود و سپاهانی‌ها به خوبی به جریان بازی برگشتند و امتیاز گرفتند. بازی ۲ تیم سپس با هیجان زیادی و به طور برابر دنبال شد، اما این تیم اصفهانی بود که با استفاده از فرصت‌ها توانست رفته رفته اختلافش را بیشتر کند. آن‌ها در نهایت موفق شدند در این ست با نتیجه ۲۵ - ۲۰ برنده بازی باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند

ناتینگهام فارست به کمیته داوران لیگ برتر هشدار داده بود که استوارت اتول طرفدار لوتون تاون است!

طرفداری | دیدار جنجالی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 اورتون به پایان رسید. 

اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان ناتینگهام فارست بود. دو تیمی که در فصل جاری با کسر امتیاز مواجه شده‌اند و در جنگ بقا در لیگ برتر قرار دارند. در نیمه اول اورتون کمتر از انگشتان یک دست در محوطه جریمه فارست لمس توپ داشت اما با شوت پشت محوطه ادریسا گانا گیه پیروز به رختکن رفت. شاگردان نونو اسپیریتو سانتو در نیمه دوم هم توسط دوایت مک‌نیل دروازه تیمشان را بار دیگر باز شده دیدند تا تافی‌ها سه امتیاز حساس بازی را کسب کنند. از اتقاقات جنجالی این بازی، چند موقعیت جنجالی در محوطه جریمه اورتون بود که به اعتقاد ناتینگهام فارست، باید به نفع این تیم پنالتی اعلام می‌شد. در یکی از این صحنه‌ها توپ به دستان اشلی یانگ برخورد کرد اما آنتونی تیلور اعتقادی به خطای هند نداشت. 

برخورد واضح توپ به دست اشلی یانگ

ناتینگهام فارست که در فصل جاری همیشه شاهد جنجال داوری بوده است، به محض سوت پایان بازی با انتشار یک توییت نوشت:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

به نظر می‌رسد اشلی یانگ در این صحنه روی کالوم هادسون اودوی مرتکب خطای پنالتی شده است 

 

از دیگر اتفاقات مهم این بازی، بیهوشی بتو در درون زمین بود. اورتون وضعیت این بازیکن را پایدار توصیف کرده است. 

با پیروزی اورتون، تیم شان دایچ با 30 امتیاز از 33 بازی در رتبه شانزدهم جدول ایستاده است. ناتینگهام فارست که یک بازی بیشتر انجام داده، 26 امتیاز دارد و در جایگاهم هفدهم جای دارد. لوتون تاون و برنلی نیز به ترتیب 25 و 23 امتیاز دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد