Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@14:17:31 GMT

فرود اضطراری دو هواپیمای قطرایرویز در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۷۰۷

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احسان استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز گفت: ظهر امروز به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه دوحه قطر و با توجه به تفاهم نامه فی مابین فرودگاه بین المللی شیراز و حمد دوحه قطر، تاکنون فرودگاه بین المللی شیراز میزبان دو فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ و ۷۷۸ شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ پس از انجام سوخت‌گیری و با مساعد شدن شرایط جوی دقایقی پیش فرودگاه شیراز را به مقصد قطر ترک کرد، اما پرواز بوئینگ ۷۷۸ به دلیل پر شدن تایم پروازی خلبان همچنان در فرودگاه شیراز است.


منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری قطرایرویز طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳

تین نیوز

بر اساس آمارهای ارائه شده از مورخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین سال جاری، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابه جایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی کیش، عزت اله محمدی با بیان این که پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت گردشگری با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزارهای مدرن از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار است، اظهار کرد: این فرودگاه در پیک نخست سفرهای نوروزی و ظرف مدت ۱۲ روز گذشته نسبت به پذیرش و اعزام تعداد ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر و گردشگر و ارائه خدمات فرودگاهی به ایشان اقدام کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول زمان یاد شده با نشست و برخاست تعداد یک هزار و ۱۵۲ پرواز، فروگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد، به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور نقش موثری در ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی داشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تصریح کرد: جلب رضایت گردشگران نوروزی از ماموریت های اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش است و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی در این زمینه گام های موثری برداشته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول