Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:34:57 GMT

موشکی که ۵ تروریست را در شمال غرب حماه از پا درآورد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۷۸۶

موشکی که ۵ تروریست را در شمال غرب حماه از پا درآورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه موفق به انهدام یک خودرو متعلق به تروریستهای انصار التوحید که همپیاله داعش هستند در محور شهرک عنکاوی در سهل الغاب در شمال غرب حماه شد.

یک منبع سوری اعلام کرد: یگانهای رصد و شناسایی ارتش سوریه یک خودرو حامل تروریستها را در محور عنکاوی که در حال حرکت به سوی مواضع ارتش سوریه بود را رصد کردند و با یک موشک هدایت شونده آنرا منهدم کردند که بر اثر آن ۵ تروریستی که در آن قرار داشتند به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر جنگنده های روسی سلسله حملات هوایی علیه مواضع تروریستهای جبهه النصره و گروه موسوم به اجناد قفقاز در روستاها و شهرکهای التح، تحتایا، ام جلال، کفروما و کفرنبل در جنوب و شرق ادلب انجام دادند که بر اثر آن هشت موضع تروریستها منهدم شد.

انصار التوحید نامی است که تروریستهای جند الاقصی از سال ۲۰۱۶ بر گروه خود نهاده اند. اجناد قفقاز هم متشکل از تروریستهایی از کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و جمهوری چچن هستند. این تروریستها از ۲۰۱۲ به سوریه آمده اند.

کد خبر 4768566

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی ارتش سوریه ایالات متحده آمریکا عراق سوریه ترکیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران لبنان روسیه فلسطین عربستان سعودی استیضاح ترامپ عادل عبدالمهدی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود

حزب الله لبنان امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله موشکی گسترده شامگاه دوشنبه به شمال فلسطین اشغالی پاسخی به نسل‌کشی و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین همچنین پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم لبنان بود.

حزب الله لبنان دوشنبه شب ۳۰ فروند موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منابع خبری گزارش دادند از این میان، ۲۰ موشک به سمت شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شد که حدود ۱۵ فروند به این شهر اشغالی اصابت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه